اخبار داغ

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس:

گرانی‌های اخیر به خاطر سوء مدیریتی مسئولان کشور است نه آمریکا / کشور ما همه چی دارد مدیریت اصولی و جهادی و انقلابی ندارد

گرانی‌های اخیر به خاطر سوء مدیریتی مسئولان کشور است نه آمریکا / کشور ما همه چی دارد مدیریت اصولی و جهادی و انقلابی ندارد
فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: گرانی های اخیر دلار، به خاطر سوء مدیریتی مسئولان کشور است نه آمریکا؛این گرانی و بی سروسامانی های اخیر اقتصاد کشور به خاطر عدم مدیریت های بی حساب و کتاب دولتمردان و مسئولان کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نوعی اقدم در حاشیه یادواره شهدای والامقام عملیات مرصاد در گفتگو با سبلان‌ما، اظهارداشت: ما فقیر نیستیم، و بزرگترین منابع و عنائم کشور را صاحب هستیم تنها نیازمند به مسئولان انقلابی، جهادی و تخصصی نیازمندیم تا بتوانند با مدیرت های انقلابی خود همچون فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس کشور امورات کشور را فرماندهی و مدیریت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 

,

وی با شاره به اینکه همه ما دولت، مسئولان نظام، استانداری ها و سایر نهاد های دولتی و غیر دولتی را دوست داریم، افزود: همه بتوانیم دلسوزانه کشور را مدیریت کنیم و با دلسوزی به نوکری و خدمت به ملت و مردم بپردازیم اگر مسئولی  به کشور خود و به ملت خود دلسوزی نکند، دین و ایمان ندارد.

,

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مسئولان نظام به خود بیایند و بدانند که چه می کنند با خون شهدا، با آرمان های شهدا و نگذارند ملت ایران زیر فشار این همه گرانی ها اقتصادی داخلی باشد گرانی هایی که هیچ ربطی به تحریم های امریکا ندارد.

,

وی با بیان اینکه مسئولان امنیتی، بازرسی کشور مراقب عوامل نفوذی در کشور باشند، تاکید کرد: با عوامل نفوذی کشور باید به شدت برخورد شود تا دیگر شاهد فعالیتهای خیانتکارانه به ملت ایران و خاک کشور نباشیم.

,

مسئولان با عاملان احتکار باید به شدت برخورد کنند

, مسئولان با عاملان احتکار باید به شدت برخورد کنند, مسئولان با عاملان احتکار باید به شدت برخورد کنند,

سردار نوعی اقدم افزود: در چندماهه اخیر شاهد احتکارهای زیادی از سوی بازاریان کشور بودیم که این امر انقدر از سوی مسئولان کوچک شمرده شده است روز به روز در حال افزایش است و هر روز شاهد احتکارهای زیادی در انبار های مخفی و زیر زمینی هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه باید با چنین عاملانی به شدت برخورد شود، تاکید کرد: دولتمردان و مسئولان نباید اجزاره دهند تا با چنین کارهای زشت وناپسند قیمت های اجناس را بالا بکشند.

,

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره ه به اینکه ما دیگر از جناح بازی و چپ و راست اصولگرایی و اصلاح طلبی خسته شده ایم، گفت: همه بیایید دست به دست هم دهیم تا با یک حرکت انقلابی جلوی این توطئه ها و این گرانی های اخیر بازار و بی سروسامانی های وضعیت اقتصادی کشور را بگیریم.

,

وی گفت: اگر جلوی وام های نجومی بدون سند و اختلاس های کلان کشوری و سوء مدیرتی در کشور گرفته شود بسیاری از مشکلات در کشور حل خواهد شد درحالی یک کشاورز نمی تواند یک وام 5 میلیون تومانی را از بانک دریافت کند برای مایحتاج کشاورزی چطور پول های کلان را به اسم وام از بانک های کشور خارج می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه