اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد تأکید کرد؛

برخورد قاطع با برهم زنندگان سلامت مردم و بهداشت عمومی در خلیل آباد

برخورد قاطع با برهم زنندگان سلامت مردم و بهداشت عمومی در خلیل آباد
فرماندار خلیل آباد گفت: با آن دسته از کسانی که با عرضه محصولات مواد غذایی بی کیفیت و نامرغوب، سلامت مردم و بهداشت عمومی را به مخاطره می اندازند، برخورد جدی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در جمع کارشناسان بهداشت محیط شهرستان خلیل آباد که به مناسبت 4 مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط برگزار شد اظهار داشت: امروز با تغییر سبک زندگی و تغییر الگوی مصرف و افزایش امکانات، به نوعی سلامت مردم نیز تهدید می شود که این مهم بار مضاعفی بر مسئولیت کارشناسان بهداشت محیط در جامعه افزوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه رسالت بزرگی بر عهده کارشناسان بهداشت محیط است خاطرنشان کرد: چشم امید مردم در سلامت مواد غذایی از لحاظ بهداشتی با پایش، کنترل و بازدید هایی که انجام می دهید به شما کارشناسان است.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه کلاس های آموزشی در سطح روستاها توسط کارشناسان بهداشت محیط نیز برای خانواده ها برگزار شود.

,

وی همچنین با تأکید بر ساماندهی ورودی کشتارگاه شهرداری خلیل آباد اذعان کرد: وضعیت ورودی کشتارگاه شهرداری خلیل آباد مطلوب نیست و نیاز است در بحث بهداشت فضای کشتارگاه اقدام جدی تر صورت بگیرد.

,

فرماندار خلیل آباد از امحاء 4 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان تقدیر کرد.

,

اضافه می شود در پایان از کارشناسان بهداشت محیط شهرستان تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه