اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله:

بیش از ۵۵۰ معتاد به مواد مخدر در حال درمان هستند

بیش از ۵۵۰ معتاد به مواد مخدر در حال درمان هستند
رئیس شبکه بهداشت ودرمان کلاله گفت : در واحد ترک اعتیاد و درمان معتادین به مواد مخدر(MMT) شبکه بهداشت ودرمان مستقر در بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان 562 نفر معتاد به مواد مخدر تحت درمان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله ادامه داد: این اماکن ورزشی در 105 روستای این شهرستان به منظور بهره گیری از ورزش برای سلامت جامعه و کمک به بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و مقابله با اعتیاد به مواد مخدر راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

فرماندار کلاله داشتن آمارهای مرتبط با اعتیاد و مبارزه با قاچاق موادمخدر را مورد تاکید قرار داد و از نهادها و دستگاه های اجرایی مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله خواست در فعالیت هایی که در این عرصه دارند ، همکاری و همسویی های لازم را مورد توجه قرار دهند.

,

درادامه این جلسه رئیس شبکه بهداشت ودرمان کلاله اعلام کرد: در واحد ترک اعتیاد و درمان معتادین به مواد مخدر(MMT) شبکه بهداشت ودرمان مستقر در بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان 562 نفر معتاد به مواد مخدر تحت درمان هستند.

,

دکتر مهیار کلوی با بیان اینکه در 6 ماه اول سالجاری علاوه بر دو دوره آموزشی برای پرسنل و کارشناسان واحد MMT بیمارستان این شهرستان، 47 کلاس آموزشی با موضوع عوارض و مضرات مصرف مواد مخدر در سطح روستاهای کلاله برگزار شده است.

,

وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر در بین مردان بیشتر از زنان است، افزود: براساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته، در این شهرستان اکثر معتادین به مواد مخدر را مردان 31 تا 65 سال که عموما شاغل، دارای مسکن ، کم سواد یا بیسواد هستند تشکیل می دهند.

,

اراز قلی بیری رئیس اداره بهزیستی کلاله نیز اظهارداشت: در این شهرستان یک مرکز میان مدت و دو مرکز سرپایی ترک اعتیاد تحت نظر بهزیستی فعالیت دارند که در 6 ماه گذشته 143نفر برای ترک اعتیاد به مراکز یاد شده مراجعه کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه