اخبار داغ

خبر خوش فرماندار زنجان برای کامیونداران؛

‏130 کانتینر لاستیک وارداتی در راه کشور است/ لاستیک‌های توقیف شده در بازار توزیع می‌شوند

‏130 کانتینر لاستیک وارداتی در راه کشور است/ لاستیک‌های توقیف شده در بازار توزیع می‌شوند
فرماندار زنجان گفت: طبق آخرین اخبار ما از مرکز ‏130 کانتینر لاستیک وارداتی در راه کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصمیممات اتخاذ شده در خصوص حل مشکلات کامیونداران اظهار کرد: بخشی از مشکلات کامیون داران مربوط به مطالبات انباشت شده ناوگان حمل و نقل عمومی بوده که طی امسال پی‌گیری‌هایی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات به حق کامیونداران محقق شده است، ابراز کرد: کامیونداران به عنوان یک بخش اقتصادی نقش زیرساختی محوری در صنعت حمل و نقل و اقتصاد کشور دارند.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل جاده‌ای ما همواره دنبال ارائه خدمات شایسته به مردم بوده‌اند، افزود: ما در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیل مجموعه ناوگان حمل و نقل را فراموش نمی‌کنیم که در این راستا شهدایی را هم تقدیم کردند.

,

وی با بیان اینکه ما در برنامه‌ریزی‌هایمان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات این قشر را حل کنیم، گفت: با توجه به نوساناتی که در بازار ارز به وجود آمد و متاسفانه برخی ناهماهنگی‌ها و سودجویی‌ها سبب شد تا در موضوع لاستیک مشکلاتی ایجاد شود.

,

عسگری بیان کرد: کمبود لاستیک مربوط به این مقطع فعلی نبوده و در مقاطع مختلف شاهد کمبودهایی بودیم اما به نوعی مدیریت می‌شد که مصرف کننده هم در این مدیریت نقش قابل توجهی داشت.

,

وی با بیان اینکه فضایی روانی باعث شد تا حساسیت‌هایی در بحث خرید لاستیک ایجاد شود، خاطرنشان کرد: برخی کامیونداران با توجه به افزایش قیمتها سعی داشتند تا نیازشان را سریع‌تر تامین کنند.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه افزایش تقاضا در زمان کمبود به مشکلات دامن زده است، اظهار کرد: اما باید گفت گه چند اتفاق خوب در این زمینه افتاده است، اول اینکه تعرفه واردات لاستیک به 5 درصد کاهش یافته و همچنین 130 کانتینر لاستیک بارگیری شده ودر مسیر کشور است و به نظر می‌رسد حداکثر تا هفته آینده ترخیص شود.

,

وی با بیان اینکه استان زنجان نیز به سهم خود لاستیک‌های وارد شده را بین کامیونداران توزیع خواهد کرد، افزود: همچنین لاستیک‌هایی که در انبارها توقیف شده بودند نیز به بازار تزریق خواهند شد.

,

عسگری با اشاره به اینکه این لاستیک‌ها در شهرستان زنجان نیز طبق اولویت توزیع خواهد شد، گفت: برخی از کامیونداران به دلیل فرسودگی لاستیک‌ها قادر به فعالیت نیستند که در این زمینه این افراد در اولویت قرار خواهند گرفت.

,

وی با بیان اینکه در این فضا برخی بدخواهان نظام نیز برای سودجویی به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: خبرهایی رسیده که در برخی جاده‌ها ناامنی‌هایی برای کامیونداران ایجاد شده است که دستگاه قضایی برخورد قاطع را در این زمینه خواهد داشت.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه تعارفی با اخلالگران نخواهیم داشت، عنوان کرد: پیگیری‌های جدی در زمینه مشکلات کامیونداران انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه