اخبار داغ

سرپرست پلیس راه بردسکن:

برخورد پراید و موتور سیکلت دو مجروح برجای گذاشت

برخورد پراید و موتور سیکلت دو مجروح برجای گذاشت
سرپرست پلیس راه بردسکن گفت: حوالی ساعت 7 صبح امروز یک دستگاه پراید در مسیر خلیل آباد به بردسکن (دو راهی شهر کندر) در حال حرکت بود که به علت تغییر مسیر ناگهانی راننده پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نصرتی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: حوالی ساعت 7 صبح امروز یک دستگاه پراید در مسیر خلیل آباد به بردسکن (دو راهی شهر کندر) در حال حرکت بود که به علت تغییر مسیر ناگهانی راننده پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در پی این حادثه راکب موتور سیکلت و ترک نشین موتور مجروح که هر دو به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

,

سرپرست پلیس راه بردسکن با بیان اینکه هر دو سر نشین موتور سیکلت فاقد کلاه ایمنی بودند، افزود: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که تغییر مسیر ناگهانی از سوی خودروی پراید و سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از سوی راکب موتور سیکلت علت این حادثه بوده است.

,

تأکید سرپرست پلیس راه بردسکن بر دوبانده شدن محور بردسکن به خلیل آباد

, تأکید سرپرست پلیس راه بردسکن بر دوبانده شدن محور بردسکن به خلیل آباد,

وی با تأکید بر لزوم دو بانده شدن محور بردسکن به خلیل آباد بیان کرد: به دلیل اینکه محور خلیل آباد به بردسکن یک طرفه می باشد شاهد تصادفاتی در این جاده می باشیم که می طلبد نسبت به دوبانده شدن این محور تسریع شود چرا که با دو بانده شدن این محور شاهد کاهش زیاد تصادفات خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه