اخبار داغ

در شش ماهه نخست سال جاری؛

812 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سنندج صورت گرفت

812 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سنندج صورت گرفت
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام 812 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد 487 مورد مربوط به عملیات اطفاء حریق و 339 مورد نیز مربوط به عملیات امداد و نجات بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ضمن تبریک هفتم مهر ماه روز آتش نشان و تقدیر از تلاش بی وقفه آتش نشانان؛ عنوان کرد: افزایش سطح ایمنی در جامعه و جلوگیری از خسارات ناشی از حوادث در راستای دستیابی به جامعه ای ایمن، رفع و یا کاهش خسارات جانی و مالی به عهده سازمان آتش نشانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,


سهیل فضل وزیری با اشاره به اینکه این سازمان ۱۵۶ نفر پرسنل دارد که ۱۲۰ نفر عملیاتی بوده و  در ۵ ایستگاه اصلی و ۳ ایستگاه فرعی به فعالیت می پردازند؛ اظهار داشت: احساس مسئولیت، ریسک پذیری بالا، توانایی های کامل و آمادگی بالای جسمانی از عمده خصوصیات آتش نشانان است.

,
,

 

,


وی از انجام 812 عملیات امداد و نجات در شش ماهه نخست سال 97 خبر داد و گفت: از این تعداد 487 مورد مربوط به عملیات اطفاء حریق و 339 مورد نیز مربوط به عملیات امداد و نجات بوده است.

,
,

 

,


وی خاطرنشان کرد: در حوزه آتش سوزی و اطفاء حریق؛ 350 مورد فضای سبز،  54 مورد مسکونی، 31 مورد آتش سوزی خودرو، ضایعات 19 فقره، تجاری 17 فقره، تاسیسات شهری 6 فقره، اداری و سایر موارد هر کدام 3 مورد، انبار 2 مورد، مراکز بهداشتی و مراکز تجمعی هر کدام یک فقره عملیات صورت گرفته است.

,
,

 

,


فضل وزیری افزود: 128 مورد عملیات گرفتن حیوانات وحشی، 81 مورد آسانسور، 26 فقره تصادف، 24 مورد کردن انگشتر، آبگرفتگی و سیلاب 17 مورد، قفل شدن درب 13 مورد، غواصی 6 مورد، انفجار گاز 4 فقره، سقوط از ارتفاع 2 فقره، ریزش آوار و سقوط در چاه هر کدام یک مورد و 22 فقره سایر حوادث، از 325 عملیات امداد و نجات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری است.

,
,

 

,


وی تصریح کرد: در 812 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام شده؛ تعداد 33 نفر آسیب دیده و 21 نفر نیز فوت شده اند.

,
,

 

,


فضل وزیری اذعان کرد: عملیات های انجام شده در شش ماهه نخست سالجاری بر اساس محدوده جغرافی 804 عملیات در داخل محدوده شهر، 13 عملیات در خارج از محدوده و 10 مورد عملیات امداد و نجات در روستاها انجام شده است.

,
,


وی تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال، 655 نفر تحت آموزش برون سازمانی و 267 نفر نیز در درون سازمان آموزش دیده اند.

,
,


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در نهایت تاکید کرد: تفاهم نامه ای برای اخذ استعلام در زمان صدور پروانه کسب جهت استعلام اماکن صنعتی با مدیریت بحران استانداری جهت افزایش سطح درآمد سازمان منعقد شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه