اخبار داغ

تساوی نفت و گازگچساران درهمدان/حرکت لاک پشتی نفتی ها درلیگ دوفوتبال

تساوی نفت و گازگچساران درهمدان/حرکت لاک پشتی نفتی ها درلیگ دوفوتبال
تیم نفت و گاز گچساران درچارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دو فوتبال کشور مقابل پاس همدان به تساوی رضایت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته چهارم این رقابت ها دو تیم پاس همدان و نفت و گاز گچساران مقابل هم صف آرایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به ,  آفتاب جنوب, ،,

دراین دیدار که عصر امروز در استادیوم شهدای قدس شهر همدان برگزار شد، 2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

,

از مهمترین حواشی این دیدار می توان به شوت تماشایی "مجید خمیس" هافبک دفاعی پاس در دقیقه 10 بازی اشاره کرد که به گوشه تیرک دروازه تیم گچسارانی برخورد کرد.

, .,

در دقیقه 18 شکستگی دست "محمدرضا فلاحیان" هافبک تیم نفت و گاز گچساران باعث شد تا درادامه محمد جلیزی جایگزین وی شود که دقایقی بعد فلاحیان هافبک مصدوم نفتی ها به دلیل آسیب دیدگی با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

,

در دقیقه 24 "سیروس صادقیان" هافبک نفت و گاز گچساران بهترین موقعیت این تیم در منطقه 6 قدم را با واکنش صادق نادرپور گلر تیم پاس از دست داد.

,

اعتراض ها به کادر داوری در نیمه دوم افزایش چشمگیری داشت به طوری که داور چهارم بارها به 2 تیم تذکر می دادو درادامه نیزدرگیری های داخل زمین با پرتاب اشیا از سوی تماشاگران به سمت نیمکت نفت و گاز گچساران به روی چمن بازی همراه شد.

, .,

کادر فنی پاس به اتلاف وقت از سوی بازیکنان نفت و گازگچساران اعتراض کردند و معتقد بودند هر پنج دقیقه یک بازیکن این تیم به زمین می خورد،در آغاز نیمه دوم نیز 2 تن از عوامل نیمکت نشین نفت و گاز گچساران از زمین اخراج شدند.

,

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور تاکنون یک پیروزی و یک تساوی و دو شکست را تجربه کرده است .

,

نفتی ها در هفته نخست این رقابت ها با گل های دقایق 52 و 88 علی گمار و علی حدادی نفت امیدیه را مغلوب کردند و درهفته دوم مقابل استقلال رامشیر با نتیجه یک برصفر شکست خوردند.

,

نفتی های نیز در دیدار سوم میزبان تیم پرسپولیس گناوه بودند که این دیدار در کمال ناباوری با شکست دو بریک نفتی همراه بود.

,

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه،شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

,

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه، راه آهن تهران و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

,

با این تفاسیر از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم هم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند،از هر گروه نیز2 تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد که باید دید نفتی های گچساران در پایان این رقابت ها و با این حرکت لاک پشتی می توانند همچون فصل های گذشته در جمع مدعیان صعود به لیگ یک قراربگیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه