اخبار داغ

عملیات اصلاح هندسی اتصال شالمان به بلوار شهدای نیروی انتظامی آغاز شد / ۲۶۰۰ مترمربع از جاده دگایران آسفالت و بهسازی شد

عملیات اصلاح هندسی اتصال شالمان به بلوار شهدای نیروی انتظامی آغاز شد / ۲۶۰۰ مترمربع از جاده دگایران آسفالت و بهسازی شد
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: به منظور کاهش و روانسازی ترافیک عملیات اتصال شالمان به بلوار شهدای نیروی انتظامی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت : یکی از برنامه های شهرداری در راستای  کاهش و روانسازی ترافیک ایجاد دسترسی های جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز کُردتودی،,

 

,


مهندس فواد کریمی از اجرای عملیات اصلاح هندسی اتصال شالمان به بلوار شهدای نیروی انتظامی خبر داد و افزود: ارتقاء سطح ایمنی در تردد و کاهش و روانسازی ترافیک و سهولت در دسترسی به خیابانهای اصلی و فرعی از مهم ترین اهداف اجرای شعاع دید این خیابان بوده است.

,
,

 

,

, ,


وی اعلام کرد: برای اتصال شالمان به بلوار شهدای نیروی انتظامی 560 متر جدول گذاری به صورت کانیوای سه عددی، تک جدول و نهر وهمچنین تسطیح، رگلاژ و بسترسازی 2170 متر مربع از مسیر جهت آسفالت ریزی صورت خواهد گرفت.

,
,

 

,


مهندس کریمی همچنین بیان کرد: با هدف سهولت در تردد  ساکنان مسکن مهر 1728 واحدی و برخی  از ساکنان شهرک  ساحلی عملیات آسفالت این مسیر اجرا گردید.

,
,

 

,

, ,


وی عنوان کرد: با 300 تن آسفالت  بیش از 2600 متر مربع از سطح این خیابان آسفالت وبهسازی شد.

,
,

 

,


وی خاطرنشان کرد: در شهریور ماه سال جاری  هم  با 620 تن آسفالت 3700 مترمربع ازخیابان اصلی دگایران آسفالت وبهسازی شد.

,
,

 

,


مدیر شهرداری منطقه سه سنندج ابراز امیدواری کرد: با ایجاد دسترسی های جدید و آسفالت و بهسازی محلات و معابر سطح منطقه بتوانیم در راستای کاهش و روانسازی ترافیک گام اساسی برداریم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه