اخبار داغ

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛

نخستین مدیر اجرایی زن در خلیل‌آباد منصوب شد

نخستین مدیر اجرایی زن در خلیل‌آباد منصوب شد
مراسم رسمی تودیع و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد با حضور قائم و مقام اداره کل ارشاد و اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خلیل‌آباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهر و با حضور قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، فرماندار، مسئولان شهرستان و بسیاری از اصحاب هنر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

امینی در این مراسم اظهار داشت: یکی از وظایف مهمی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد ترویج فضایل اخلاقی در جامعه بر اساس ایمان و تقوا می باشد که در همین راستا با توجه به اینکه در مضجع شریف امام رضا (ع) قرار داریم توجه به فرهنگ رضوی و ترویج سبک زندگی رضوی در رأس برنامه های فرهنگی و هنری قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان خلیل‌آباد حوزه پویا و پرتلاشی بوده است، خاطرنشان کرد: وجود 35 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، توسعه مراکز فرهنگی و هنری نشان از پویایی این حوزه در خلیل‌آباد دارد.

,

 قائم مقام اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه آگاهی از سیاست های کلان فرهنگی کشور و همچنین سیاست های وزیر فرهنگ و ارشاد یکی از رمزهای موفقیت یک مدیر فرهنگی است، تصریح کرد: حوزه مدیریت فرهنگی از حوزه هایی است که نمی توان یک‌جانبه پیش رفت و نیازمند تعامل و گفتگو است.

,

وی با اشاره به اینکه هنر باید در ارتقاء فرهنگ معنوی و شهروندی یک جامعه بکار گرفته شود، اذعان کرد: آگاهی و اشراف نسبت به مسائل جاری کشور نیز از ضرورت های یک هنرمند است تا بتواند در این زمینه موفق باشد

,

امینی با بیان اینکه رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا باید در قالب هنر انجام گیرد و این یکی از وظایف حوزه فرهنگ و ارشاد است، عنوان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و دشمن به وضوح اعلام کرده که نمی‌گذاریم مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را بگیرند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار جنگ روانی شکل گرفته است و به دنبال القاء نا امیدی و یاس نسبت به آینده کشور هستند و هنرمندان با هنر خود نیز باید نقاط قوت و مثبت نظام را برای مردم تبیین کنند تا از این مرحله با سربلندی عبور کنیم.

,

در پایان این مراسم از خدمات 5 ساله علی توکلی رئیس وقت تجلیل و مریم افتخاری به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد منصوب شد.

,

مریم افتخاری اولین مدیر اجرایی تاریخ شهرستان خلیل‌آباد است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه