اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد تأکید کرد؛

ضرورت تلاش در راستای برطرف کردن دغدغه‌های اهالی فرهنگ و رسانه

ضرورت تلاش در راستای برطرف کردن دغدغه‌های اهالی فرهنگ و رسانه
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم دغدغه‌های اهالی فرهنگ و رسانه شهرستان را برطرف کنیم، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی اصلی فرهنگی در شهرستان، باید امید را در بین علاقه‌مندان فرهنگ و هنر زنده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی؛ مجتبی شاکری پیش از ظهر امروز در دیدار با قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از شعارهای اساسی دولت یازدهم و دوازدهم که توجه به حوزه بانوان بود که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان خلیل آباد محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان این‌که تمدن مجموعه سرمایه های مادی و معنوی یک ملت برگرفته از فرهنگ است افزود: فرهنگ، سازنده اصلی تمام رفتارها و منش‌های یک ملت است که اگر فرهنگ یک ملت اصلاح شود آن ملت اصلاح می شود.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه زبان هنر یکی از بانفوذترین و مؤثرترین ابزار در سطح جامعه و سرمایه بزرگ مجموع فرهنگی نیروی انسانی است، بیان داشت: ما باید فضای لازم را برای هنرمندان ایجاد کنیم تا با آسودگی بتوانند کارهای فرهنگی و حوزه‌های نرم افزاری را انجام بدهند و بدانند کارهای فرهنگی متعلق به آن‌هاست.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: در حفظ و توسعه فرهنگ و باورها و آداب و رسوم جامعه تنها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منجی حفظ و نشر نیست و برای ترویج و نگهداشت ارزش‌های اسلامی نباید نگاه ها یک طرفه به این اداره داشت بلکه همه ادارات و سازمان‌ها در مقابل این موضوع مهم باید احساس مسئولیت کنند.

,

شاکری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم دغدغه‌های اهالی فرهنگ و رسانه شهرستان را برطرف کنیم، عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی اصلی فرهنگی در شهرستان، باید امید را در بین علاقه‌مندان فرهنگ و هنر زنده کند امیدواریم که با حضور مدیریت جدید در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان استفاده شود.

,

در پایان این دیدار از زحمات آقای توکلی تقدیر و مریم افتخاری به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه