اخبار داغ

آناج گزارش می‌دهد؛

تعلل مسئولین برای الحاق سه روستا به تبریز/ انتخابات مجلس، دلیلِ سنگ اندازی‌های آقایِ مدیر!

تعلل مسئولین برای الحاق سه روستا به تبریز/ انتخابات مجلس، دلیلِ سنگ اندازی‌های آقایِ مدیر!
اگرچه قرار بود بعد از الحاق شش روستا به تبریز به زودی تکلیف سه روستای باقیمانده روشن شود اما گویا برخی مدیران استانی برای بهره‌برداری از این الحاق فکر دیگری در سر دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: خرداد ماه امسال بود که فریدون بابایی اقدم، عضو شورای شهر تبریز خبر از الحاق شش روستا به تبریز با تصویب وزارت کشور خبر داد. با تصویب وزارت کشور 6 روستای خلجان، کرگج، کجا آباد، آناخاتون، فتح آباد و الوار علیا به تبریز پیوستند و با این حساب علاوه بر دریافت خدمات شهرداری تبریز به هنگام انتخابات نیز جزء حوزه انتخاباتی تبریز محسوب خواهند شد.

بعد از الحاق این شش روستا بنا بود که به زودی کدآبادی سه روستای کندرود، سهلان و اوغلی نیز حذف شود و به جمع شش روستای پیوسته به تبریز الحاق شوند اما با تعلل برخی از مسئولین بعد از گذشت ماه‌ها از زمان الحاق شش روستا خبری از پیوستن سه روستای نام برده به تبریز وجود ندارد.

با توجه به اخبار واصله به این پایگاه خبری گویی برخی از مدیران در این صدد هستند که با تعلل و سنگ اندازی در راه الحاق این روستاها، زمان خریداری کرده و به هنگام انتخابات مجلس شورای اسلامی الحاق این سه روستای باقی مانده را به نام خود ثبت کنند.

جالب اینجاست که پیگیری دو تن از نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی نیز تا بدین جا به نتیجه نرسیده و برخی‌ها همچنان با ساز مخالف و تعلل سعی دارند تا الحاق سه روستای باقی‌مانده را تا زمان انتخابات به تعویق انداخته و با الحاق این سه روستا به تبریز در نزدیکی اسفند 98 آرای بیشتری برای کاندیداتوری خودشان جمع آوری کنند.

این در حالی است که مردم این سه روستا بارها با جمع آوری طومار و نامه‌های متعدد از مسئولین استانی و وزارت کشور خواسته‌اند که هرچه سریعتر تکلیف الحاق روستاهای کندرود، سهلان و اوغلی به تبریز را مشخص کنند اما به در بسته برخورد کرده‌اند.

انتهای پیام/


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه