اخبار داغ

مشاور وزیر کشور؛

دشمنان بدنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

دشمنان بدنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند
مشاور وزیر کشور و رییس مرکز حراست وزارت کشور گفت: دشمنان بدنبال تضعیف نظام هستند اما مردم همیشه در صحنه ایران با ایمان به خدا و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تسلیم این دسیسه ها نخواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، محمد ابراهیم شوشتری روز دوشنبه در یادواره هشت کارمند شهید استانداری و فرمانداری های تابعه اردبیل اظهار داشت: دشمنان داخلی و منافقان همراه با آمریکایی ها سعی می کنند تا مردم را دلسرد کرده و با ایجاد نارضایتی در بین مردم به اهداف شوم خود برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی بیان کرد: آمریکایی ها برای ایجاد نارضایتی و ناآرامی در داخل کشور تلاش می کنند غافل از اینکه ملت ایران به ترفندهای آنها آشنا بوده و هر توطئه ای را خنثی خواهد کرد.

, .,

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه فرماندهی جنگ اقتصادی علیه ایران در خزانه داری آمریکا تشکیل شده تا کشور از نظر اقتصادی از پا بیافتد، افزود: سران واشنگتن خواهان تبعیت ایران بوده و بسیار هم راغب مذاکره و ملاقات با مقام های ایرانی هستند و در این زمینه پیام های دیدار و ملاقات را از طرق مختلف ارسال می کنند.

, .,

شوشتری با بیان اینکه برای حفظ این نظام خون های ارزشمندی ریخته شده بیان کرد: جمهوری اسلامی ثمره خون هزاران شهید است و دست آوردی نیست که به سادگی از بین رود.

, .,

وی اظهار داشت: نظام اسلامی ایران تاکنون مقاطع حساسی را پشت سر گذاشته اما تسلیم نشده است، با وجود خسارت و سختی های جنگ هشت ساله مردم با ایستادگی در نهایت پیروز میدان بودند و اکنون هم در جنگ اقتصادی با آمریکا با روحیه زمان دفاع مقدس باید در برابر دشمن مقاومت کنیم.

, .,

رییس مرکز حراست وزارت کشور با بیان اینکه مدیران باید در تقویت نظام پیشگام باشند، افزود: بخشی از مشکلات داخلی ناشی از ضعف مدیریت است که می توان این ضعف ها را تقویت و جبران کرد.

, .,

شوشتری تقویت باور و اعتماد عمومی را ضروری دانست و افزود: با اطمینان بخشی و تبیین واقعیت های موجود اقتصادی جامعه می توان به مردم امید داده و از فشار روانی و کاذب موجود کاست.

, .,

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهیدان برای حفظ نظام اسلامی از جان و مال خود گذشتند تا جمهوری اسلامی باقی بماند و حفظ و حراست از این نظام وظیفه همه آحاد ملت در قبال خون های پاک ریخته شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه