اخبار داغ

ماجرای ضرب و شتم عضو شورای شهر گچساران/رئیس شورای شهر:ضرب و شتمی درکار نبوده است

ماجرای ضرب و شتم عضو شورای شهر گچساران/رئیس شورای شهر:ضرب و شتمی درکار نبوده است
بعد از اتمام جلسه شورای شهر تعداد افرادی که گویا از قبل و به شکل برنامه‌ریزی شده در جلوی ساختمان شورای شهر گچساران تجمع کرده بودند به آقای "عباسی" حمله‌ور می‌شوند و او راکتک می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،از اواخر شب گذشته خبری در سایت ها،رسانه های محلی گچساران و نیز شبکه های اجتماعی با موضوع ضرب و شتم "رمضان عباسی" عضو شورای این شهر در حال انتشار است که یکی از رسانه های محلی در این خصوص نوشته است"عصر دوشنبه ۹ مهرماه جاری جلسه علنی شورای شهرگچساران با حضور هفت نفر از اعضای این شورا برگزار می شود ویکی از اعضای شورای شهراین مسئله را اینگونه روایت می‌کند و می گوید:در جلسه امروز بر روی «امضاء» جعلی که از سوی "رمضان عباسی" در یکی از برگه‌های صورت جلسه شده بود، بحث و جدل بین اعضا شورا شهر بالا گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

جعل امضاءو جدال لفظی اعضای شورا 

, جعل امضاءو جدال لفظی اعضای شورا ,

این عضو شورای شهر گچساران نیزمی افزاید: ماجرا از این قرار بود که چهار نفر عضو مخالف شورای شهر گچساران که موافق عزل شهردار نیز هستند، برای اینکه صورت جلسه‌ای را تنظیم کنند و آن صورت جلسه رسمیت داشته باشد، به جای آقای «رمضان عباسی» جعل امضاء می‌کنند و امروز در جلسه علنی شورای شهر بین «عباسی» و دیگر اعضای شورا جدال لفظی انجام می‌گیرد و در میان حرف‌هایشان آقای عباسی را تهدید می‌کنند.

,

تجمع برنامه ریزی شده درجلوی ساختمان شورا

, تجمع برنامه ریزی شده درجلوی ساختمان شورا,

این سایت محلی در ادامه نیز نوشته است:"این درحالی است که بعد از اتمام جلسه تعداد افرادی که گویا از قبل و به شکل برنامه‌ریزی شده در جلوی ساختمان شورای شهر گچساران تجمع کرده بودند به آقای عباسی حمله‌ور می‌شوند و او را با ضربات پا و دست کتک می‌زنند،هرچند برخی ها دلیل اصلی این کار را مخالفت با عزل شهردار گچساران می دانند؟!".

,

واکنش سخنگوی شورای شهربه این خبر

, واکنش سخنگوی شورای شهربه این خبر,

هرچند مسلم کرمی، سخنگوی شورای شهر گچساران در خصوص ضرب و شتم یکی از اعضای شورای شهر نیزگفته است:بعد از پایان نشست شورای شهر چند نفر از نیروهای فضای سبز و سد معبر شهرداری مقابل ساختمان شورای شهر برای مطالبه‌گری حقوق خود تجمع کرده بودند.

,

وی اظهارکرده که نیروهای فضای سبز برای پیگیری آیتم اضافه‌کاری خود و نیروهای سد معبر نیز که قراردادشان به اتمام رسیده بود برای پیگیری موضوع با رمضان عباسی عضو شورای شهر گچساران وارد صحبت شدند.

,

کرمی تصریح کرده در ادامه پیگیری مطالبات نیروهای شهرداری تنش کلامی ایجاد شد که در خصوص ضرب و شتم باید از خود عضو شورا قضیه را پیگیر شد اما به نظر نمی‌رسد این موضوع ارتباطی به افراد ناشناس یا موضوع دیگری داشته باشد.

,

این خبرکذب است

, این خبرکذب است,

هرچند سیدناصر حسینی،رئیس شورای شهر گچساران نیز دراین خصوص می گوید:برخی سایت‌های محلی این شهرستان خبری مبنی بر ضرب و شتم رمضان عباسی عضو شورای این شهر را منتشر کرده اند که بنده به‌عنوان رئیس شورای این شهر این خبر را تکذیب می‌کنم.

,

وی می افزاید: امروز عصر حدود ۲۰ کارگر فضای سبز و سد معبر شهرداری گچساران جلوی شورای‌‌شهر تجمع و خواهان پرداخت مطالبات و بازگشت به کارشان بودند که برخی از آنان با صدای بلند با آقای عباسی بحث کردند اما هیچ گونه ضرب و شتمی اتفاق نیفتاد.

,

حضورنیروی انتظامی درجلوی ساختمان شورا

, حضورنیروی انتظامی درجلوی ساختمان شورا,

رئیس شورای شهرگچساران تصریح می کند: وقتی سر و صدای برخی کارگران بالا گرفت نیروی انتظامی آمد و بعد از تهیه صورت جلسه، هم اعضای شورای شهر و هم کارگران به خانه های خود رفتند.

,

ضرب و شتمی درکار نبود

, ضرب و شتمی درکار نبود,

حسینی با تاکید بر کذب بودن ضرب و شتم این عضو شورای شهر خاطرنشان می کند:بنده شخصا با آقای عباسی تماس گرفتم که گفت :" در منزلش بوده و هیچ‌گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته است".

,

وی درادامه می گوید: متاسفانه برخی رسانه‌های محلی با انتشار این خبر سبب تشویش اذهان عمومی شده‌اند که بنده به‌عنوان رئیس شورای‌شهر گچساران آن را تکذیب می‌کنم.

,

گفتنی است رمضان عباسی سابقه عضویت در5دوره شورای اسلامی شهر گچساران و نیز شهردار گچساران را درکارنامه دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه