اخبار داغ

عضو اتحادیه کامیون داران:

۹۰ درصد لوازم خودروهای سنگین وارداتی است/مطالبه اصلی رانندگان افزایش قیمت حمل و نقل کالاست

۹۰ درصد لوازم خودروهای سنگین وارداتی است/مطالبه اصلی رانندگان افزایش قیمت حمل و نقل کالاست
یکی از اعضای اتحادیه کامیون‌داران با بیان اینکه 90 درصد لوازم خودروهای سنگین وارداتی است، گفت: مطالبه اصلی رانندگان خودرو، افزایش قیمت حمل و نقل کالاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، گرانی، تورم و افزایش قیمت دلار هریک تحولات چشمگیری را در اقتصاد کشور ما رقم زده‌اند و به واسطه این دگرگونی‌ها چالش‌هایی نیز در جامعه رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

چندی پیش عده‌ای از رانندگان کامیون برای  احقاق حقوق و مطالبات خود، پیگیر مشکلات این قشر از مراجع ذی‌ربط شدند که معاندان و برخی رسانه‌های وابسته به آنها شروع به انتشار برخی اخبار کذب و غیرواقعی در این خصوص کردند؛ اما کامیون‌داران و رانندگان کامیون بارها و از طریق رسانه‌های مختلف عنوان کردند که تنها پیگیر مطالبات خود هستند و موارد عنوان شده از سوی معاندان در خصوص کامیون‌داران صحت ندارد.

عضو اتحادیه کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار نافع در خصوص مشکلات کامیون‌داران، اظهار کرد: 90 درصد لوازم خودروهای سنگین وارداتی هستند و طبیعی است که خرید لوازم ضروری برای خودروهای سنگین با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار و هزینه ترخیص و حمل کالا بسیار گران‌تر از دلار 8 هزار تومان دولتی تمام می‌شود.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر تعداد زیادی از کالاها در بنادر توقیف شده و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد هیچ گونه توجیه اقتصادی برای وارد کننده ندارد.

این عضو اتحادیه کامیون‌داران بیان کرد: افزایش نرخ دلار باعث افزایش تصاعدی قیمت خودروهای سنگین و قطعات آنها شده است و مطالبه اصلی رانندگان خودرو، افزایش قیمت حمل و نقل کالاست.

وی افزود: افزایش قیمت موجب شده است یک دست سوزن اسکانیا که پیش از نوروز 97 به قیمت 25 تا 35 میلیون تومان توزیع می‌شد، اکنون با قیمت 90 میلیون تومان در بازار عرضه شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد جو روانی مبنی بر اعتصاب رانندگان کامیون از سوی برخی رسانه‌ها و معاندان، با توجه به موارد ذکر شده اعتصاب کامیون‌داران هیچ گونه توجیه اقتصادی در پی ندارد.

انتهای پیام/

,

چندی پیش عده‌ای از رانندگان کامیون برای  احقاق حقوق و مطالبات خود، پیگیر مشکلات این قشر از مراجع ذی‌ربط شدند که معاندان و برخی رسانه‌های وابسته به آنها شروع به انتشار برخی اخبار کذب و غیرواقعی در این خصوص کردند؛ اما کامیون‌داران و رانندگان کامیون بارها و از طریق رسانه‌های مختلف عنوان کردند که تنها پیگیر مطالبات خود هستند و موارد عنوان شده از سوی معاندان در خصوص کامیون‌داران صحت ندارد.

عضو اتحادیه کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار نافع در خصوص مشکلات کامیون‌داران، اظهار کرد: 90 درصد لوازم خودروهای سنگین وارداتی هستند و طبیعی است که خرید لوازم ضروری برای خودروهای سنگین با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار و هزینه ترخیص و حمل کالا بسیار گران‌تر از دلار 8 هزار تومان دولتی تمام می‌شود.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر تعداد زیادی از کالاها در بنادر توقیف شده و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد هیچ گونه توجیه اقتصادی برای وارد کننده ندارد.

این عضو اتحادیه کامیون‌داران بیان کرد: افزایش نرخ دلار باعث افزایش تصاعدی قیمت خودروهای سنگین و قطعات آنها شده است و مطالبه اصلی رانندگان خودرو، افزایش قیمت حمل و نقل کالاست.

وی افزود: افزایش قیمت موجب شده است یک دست سوزن اسکانیا که پیش از نوروز 97 به قیمت 25 تا 35 میلیون تومان توزیع می‌شد، اکنون با قیمت 90 میلیون تومان در بازار عرضه شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد جو روانی مبنی بر اعتصاب رانندگان کامیون از سوی برخی رسانه‌ها و معاندان، با توجه به موارد ذکر شده اعتصاب کامیون‌داران هیچ گونه توجیه اقتصادی در پی ندارد.

انتهای پیام/

,

چندی پیش عده‌ای از رانندگان کامیون برای  احقاق حقوق و مطالبات خود، پیگیر مشکلات این قشر از مراجع ذی‌ربط شدند که معاندان و برخی رسانه‌های وابسته به آنها شروع به انتشار برخی اخبار کذب و غیرواقعی در این خصوص کردند؛ اما کامیون‌داران و رانندگان کامیون بارها و از طریق رسانه‌های مختلف عنوان کردند که تنها پیگیر مطالبات خود هستند و موارد عنوان شده از سوی معاندان در خصوص کامیون‌داران صحت ندارد.

عضو اتحادیه کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار نافع در خصوص مشکلات کامیون‌داران، اظهار کرد: 90 درصد لوازم خودروهای سنگین وارداتی هستند و طبیعی است که خرید لوازم ضروری برای خودروهای سنگین با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار و هزینه ترخیص و حمل کالا بسیار گران‌تر از دلار 8 هزار تومان دولتی تمام می‌شود.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر تعداد زیادی از کالاها در بنادر توقیف شده و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد هیچ گونه توجیه اقتصادی برای وارد کننده ندارد.

این عضو اتحادیه کامیون‌داران بیان کرد: افزایش نرخ دلار باعث افزایش تصاعدی قیمت خودروهای سنگین و قطعات آنها شده است و مطالبه اصلی رانندگان خودرو، افزایش قیمت حمل و نقل کالاست.

وی افزود: افزایش قیمت موجب شده است یک دست سوزن اسکانیا که پیش از نوروز 97 به قیمت 25 تا 35 میلیون تومان توزیع می‌شد، اکنون با قیمت 90 میلیون تومان در بازار عرضه شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد جو روانی مبنی بر اعتصاب رانندگان کامیون از سوی برخی رسانه‌ها و معاندان، با توجه به موارد ذکر شده اعتصاب کامیون‌داران هیچ گونه توجیه اقتصادی در پی ندارد.

انتهای پیام/

,

چندی پیش عده‌ای از رانندگان کامیون برای  احقاق حقوق و مطالبات خود، پیگیر مشکلات این قشر از مراجع ذی‌ربط شدند که معاندان و برخی رسانه‌های وابسته به آنها شروع به انتشار برخی اخبار کذب و غیرواقعی در این خصوص کردند؛ اما کامیون‌داران و رانندگان کامیون بارها و از طریق رسانه‌های مختلف عنوان کردند که تنها پیگیر مطالبات خود هستند و موارد عنوان شده از سوی معاندان در خصوص کامیون‌داران صحت ندارد.

عضو اتحادیه کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار نافع در خصوص مشکلات کامیون‌داران، اظهار کرد: 90 درصد لوازم خودروهای سنگین وارداتی هستند و طبیعی است که خرید لوازم ضروری برای خودروهای سنگین با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار و هزینه ترخیص و حمل کالا بسیار گران‌تر از دلار 8 هزار تومان دولتی تمام می‌شود.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر تعداد زیادی از کالاها در بنادر توقیف شده و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد هیچ گونه توجیه اقتصادی برای وارد کننده ندارد.

این عضو اتحادیه کامیون‌داران بیان کرد: افزایش نرخ دلار باعث افزایش تصاعدی قیمت خودروهای سنگین و قطعات آنها شده است و مطالبه اصلی رانندگان خودرو، افزایش قیمت حمل و نقل کالاست.

وی افزود: افزایش قیمت موجب شده است یک دست سوزن اسکانیا که پیش از نوروز 97 به قیمت 25 تا 35 میلیون تومان توزیع می‌شد، اکنون با قیمت 90 میلیون تومان در بازار عرضه شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد جو روانی مبنی بر اعتصاب رانندگان کامیون از سوی برخی رسانه‌ها و معاندان، با توجه به موارد ذکر شده اعتصاب کامیون‌داران هیچ گونه توجیه اقتصادی در پی ندارد.

انتهای پیام/

,

چندی پیش عده‌ای از رانندگان کامیون برای  احقاق حقوق و مطالبات خود، پیگیر مشکلات این قشر از مراجع ذی‌ربط شدند که معاندان و برخی رسانه‌های وابسته به آنها شروع به انتشار برخی اخبار کذب و غیرواقعی در این خصوص کردند؛ اما کامیون‌داران و رانندگان کامیون بارها و از طریق رسانه‌های مختلف عنوان کردند که تنها پیگیر مطالبات خود هستند و موارد عنوان شده از سوی معاندان در خصوص کامیون‌داران صحت ندارد.

,

عضو اتحادیه کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار نافع در خصوص مشکلات کامیون‌داران، اظهار کرد: 90 درصد لوازم خودروهای سنگین وارداتی هستند و طبیعی است که خرید لوازم ضروری برای خودروهای سنگین با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار و هزینه ترخیص و حمل کالا بسیار گران‌تر از دلار 8 هزار تومان دولتی تمام می‌شود.

,

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر تعداد زیادی از کالاها در بنادر توقیف شده و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد هیچ گونه توجیه اقتصادی برای وارد کننده ندارد.

,

این عضو اتحادیه کامیون‌داران بیان کرد: افزایش نرخ دلار باعث افزایش تصاعدی قیمت خودروهای سنگین و قطعات آنها شده است و مطالبه اصلی رانندگان خودرو، افزایش قیمت حمل و نقل کالاست.

,

وی افزود: افزایش قیمت موجب شده است یک دست سوزن اسکانیا که پیش از نوروز 97 به قیمت 25 تا 35 میلیون تومان توزیع می‌شد، اکنون با قیمت 90 میلیون تومان در بازار عرضه شود.

,

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد جو روانی مبنی بر اعتصاب رانندگان کامیون از سوی برخی رسانه‌ها و معاندان، با توجه به موارد ذکر شده اعتصاب کامیون‌داران هیچ گونه توجیه اقتصادی در پی ندارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه