اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد؛

مرحله دوم اقتدار عاشورایی با حضور 25 هزار بسیجی در سنندج برگزار می شود

مرحله دوم اقتدار عاشورایی با حضور 25 هزار بسیجی در سنندج برگزار می شود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری دومین مرحله رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان " محمد رسول الله (ص)" ۲ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: دومین مرحله رزمایش  اقتدار عاشورایی بسیج، روز پنجشنبه( ۱۲ مهر 97) با حضور ۲۵ هزار بسیجی در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در تمام شهرستان‌های استان و با حضور بسیجیان برگزار شد افزود: مرحله دوم این رزمایش به تاریخ ۱۲ مهر موکول شده است که بیشتر جنبه تجمعی دارد و صرفا شامل بسیجیان شهرستان سنندج می‌باشد .

,

 

,

سردار رجبی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست رزمایش محمد رسول الله (ص) که از نهم شهریور سال جاری آغاز شده بود، دانشجویان و دانش آموزان برای کمک به مردم محروم به مناطق روستایی اعزام شدند و در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی به خدمت رسانی پرداختند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر در ادامه عنوان کرد : این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روحی حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌شود.

,

 

,

وی در پایان مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی را  از اهداف دیگر این رزمایش  دانست و گفت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است و بالندگی نظام در بخش‌های مختلف احساس می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه