اخبار داغ

اتحاد و همدلی ماموستاهای اهل سنت کردستان جهت حضور در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج

اتحاد و همدلی ماموستاهای اهل سنت کردستان جهت حضور در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج
ماموستاهای اهل سنت کردستان حضور مردم شیعه و سنی در این رزمایش را نشانه اقتدار ، اتحاد و همدلی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا بهمنی مسئول مرکز بزرگ اسلامی سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان ما با عناوین مختلف در دوران 8 سال دفاع مقدس وارد جنگ شده اند و زیر بناهای اقتصادی ما را هدف قرار داده بودند امروز نیز با جنگ اقتصادی می خواهند توطئه های خود را نمایان تر کنند لذا این چنین رزمایش هایی اقتدار مردم ایران را می رساند و مردم از هر نوعی که باشند از آیین و ارزش های خود دفاع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


وی گفت: مردم ایران رهبر و نظامشان را دوست دارند و با پشتیبانی از ولایت و تمامیت ارضی ثابت کرده اند که در برابر متجاوزان اعلام آمادگی می کنند.

,
,

 

,


وی افزود: حضور 25 هزار بسیجی امروز در این رزمایش نشانه آمادگی و اقتدار مردم کردستان در برابر دشمنان است و ما ماموستاهای اهل سنت استان کردستان نیز آمادگی خود را جهت حضور در این رزمایش اعلام کرده و تا آخرین نفس در پای این انقلاب خواهیم ایستاد.

,
,

 

,


اجازه چشم طمع به ناامن کردن کشور وملت و فضای امن جامعه را به دشمنان نخواهیم داد

,
, اجازه چشم طمع به ناامن کردن کشور وملت و فضای امن جامعه را به دشمنان نخواهیم داد, اجازه چشم طمع به ناامن کردن کشور وملت و فضای امن جامعه را به دشمنان نخواهیم داد,


ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه اهل سنت بیجار در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی،  با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ اظهار داشت : رزمایش بسیج ، نیروهای مسلح و نیروهای مردمی، نشانه اقتدار،  شجاعت. ظلم ستیزی و مبارزه با تهدیدات دشمن است.

,
, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: در این برهه از زمان که دشمنان اسلام و انقلاب و نظام با تمام توان و در بسیاری از جبهه ها بر علیه نظام و ملت هستند برگزاری این نوع رزمایش ها بسیار لازم و ضروری و در حقیقت دشمن را از نظر روانی ضعیف وباعث میشود کسانی که چشم طمع به ناامن کردن کشور وملت و فضای امن جامعه را دارند سرخورده وضعیف شوند.

,

 

,

ماموستا محمدی تصریح کرد: آمادگی جسمانی و روانی جوانان پرشور وانقلابی در رژه ورزمایش های دفاعی سبب تقویت روحیه جهاد، شهادت،  استقامت وعزتمندیست و در هر جا ما با اقتدار و عزت و دوری از کهالت وارد عرصه ها شدیم موفق وسربلند بودیم.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت بیجار با بیان اینکه  در این نوع رزمایش ها توان و قدرت و اراده ملت انقلابی و جوانان شهادت طلب به نمایش گذاشته میشود، اعلام کرد: این رزمایش ها قطعا سبب عزت و مباهات ما در صحنه های داخلی و بین المللی میشود.

,

 

,

برگزاری این چنین رزمایش هایی تمامی دشمنان را متحیر ساخته است

, برگزاری این چنین رزمایش هایی تمامی دشمنان را متحیر ساخته است, برگزاری این چنین رزمایش هایی تمامی دشمنان را متحیر ساخته است,

 

,

ماموستا ملا هاشم نوری ماموستا اهل سنت شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگارکُردتودی،  با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 در استان کردستان همزمان با سراسر کشورگفت: این چنین رزمایش هایی با توان اقتدار و توانمندی ایران اسلامی، امروز تمامی دشمنان اسلام را متحیر ساخته است و در این میان این سپاهیان اسلام هستند که دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته اند.

, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


وی افزود: امروز سپاه پاسداران ایران اسلامی دشمن را ناامید کرده و گروهک های تروریستی را سرنگون کرده است.

,
,

 

,


امام جمعه اهل سنت قروه ادامه داد: در روزهای گذشته پاسخ محکم و قاطع موشکی سپاه پاسداران به تروریست ها های تکفیری موجب وحشت استکبار جهانی از اقتدار ایران اسلامی و این نشان دهنده وعده الهی است که دشمن نمی تواند در برابر اراده الهی بایستد.

,
,

 

,


وی افزود: برگزاری  رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، نشانه اتحاد و اقتدار میهن ماست و با حضور بسیجیان دشمنان از اهداف خود ناامید خواهند شد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه