اخبار داغ

آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان همزمان با سراسر کشور در کُردستان

آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان همزمان با سراسر کشور در کُردستان
صبح امروز همزمان با سراسر کشور مرحله دوم رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان « محمد رسول الله 2 » در ورزشگاه 22 گولان سنندج آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در راستای برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج ، مرحله ی دوم این رزمایش صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,


تجمع چند ده هزار نفری بسیجیان کُردستانی یک اعلام و آغازی برای شروع دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی است و آنها چهلمین سال انقلاب را در دور دوم با توان‌ و ظرفیت بالا و ایمان و اعتقاد شروع کردند.

,
,

 

,


سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روحی حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت در حال برگزاری است.

,
, کردتودی, کردتودی,

 

,


 
وی مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی را  از اهداف این رزمایش دانست و گفت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است و بالندگی نظام در بخش‌های مختلف احساس می‌شود.

,
,
,

 

,


وی یادآور شد: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب و مردم ما طراحی و اجرایی می‌کند مردم ما از آغاز نهضت امام راحل تاکنون پای نظام ایستاده‌اند و همین حضور مردم در پیروزی انقلاب، مقاومت و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان مهم‌ترین دلیل ماندگاری و استمرار انقلاب است.

,
,

 

,


وی افزود: مردم کردستان و 25 هزار بسیجی این استان امروز یکپارچه اعلام می کنند که اگر استکبار خوابی در حوزه قومیتی و تفرقه افکنی مذهبی برای مردم این منطقه گرفته، خوابشان را مثل همیشه آشفته خواهند کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه