اخبار داغ

در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج زنجان مطرح شد؛

انتظار مردم موشک باران دشمن در عرصه اقتصادی توسط مسئولان است/رزمایش عاشورایی پیام محبت و ولایت مداری بسیجیان را ابلاغ می‌کند

انتظار مردم موشک باران دشمن در عرصه اقتصادی توسط مسئولان است/رزمایش عاشورایی پیام محبت و ولایت مداری بسیجیان را ابلاغ می‌کند
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت:مردم انتظار دارند مسئولان دشمن را در عرصه اقتصادی همچون عرصه دفاعی موشک باران کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان، با ادای احترام به بیش از 3 هزار شهید استان زنجان، اظهار داشت: شهدا جان خود را برای استقلال کشور فدا کرده و جانبازان و آزادگان با ایثارگری موجب شدند تا امت، نظام و کشور اسلامی سرافراز و سربلند باقی بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی بیان داشت: استان زنجان دارای 60 هزار رزمنده در طول چهل سال گذشته بود که در نوع خود نسبت به جمعیت استان زنجان کم سابقه و کم نظیر در بین استان های کشور بود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای حرکت و حماسه بزرگ بسیجیان و نیروهای مسلح افتخار داریم که 426 هزار نفر از جمعیت این استان بسیجی هستند و جمع قابل توجهی از آنان،بسیجیان فعال، پا به کار و در صحنه فعالیت می کنند.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: حماسه بی نظیر حضور امروز نشان می دهد که مردم زنجان همراه سایر بسیجیان قهرمان کشور اینچنین پرشور و پر نشاط در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

,

سردار پور جمشیدیان ادامه داد: بیش از یک صد هزار بسیجی همزمان با این اجتماع، در تهران در محضر مقام معظم رهبری حضور دارند.

,

وی افزود: پیام محبت، مودت، ولایت مداری، عشق و دلدادگی مردم و بسیجیان را در پاکتی از نور به ساحت مقدس ولی امر خود ابلاغ کرده و آمادگی خود را برای تحقق منویات ایشان اعلام می کنیم که مردم، مسئولان، شهدا و خانواده ها، جانبازان و بسیجیان همچنان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پای رکاب مقام معظم رهبری بوده ایستاده و خواهند ایستاد و انقلاب را تقدیم امام عصر خواهیم کرد.

,

این مسئول با اشاره به حماسه بزرگ قهرمان سرافراز ملی استان زنجان شهید میرزا علی رستمخانی،گفت: این فرمانده دلاور تیپ یکم عاشورا در عملیات بدر جزو اولین فرماندهان بود که به اتوبان بصره - العماره رفت و به فرماندهان بزرگ این عملیات از جمله مهدی باکری اعلام می کرد که اکنون در وسط اتوبان بصره – العماره ایستاده و مثل حماسه شما در هشتم محرم، پای خود را بر روی آسفالت می کوبید و به همه دنیا حضور رزمندگان را اعلام می کرد.

,

وی با اشاره به اینکه شهید شهریاری از دیگر افتخارات استان زنجان محسوب می شود، افزود: آحاد مردم زنجان فرماندهان، مسئولان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس قهرمانانه حضور یافتند و امروز هم مردان بزرگ این سرزمین از نظام اسلامی دفاع می کنند.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: مداح روشنفکر و روشن ضمیر حاج اصغر زنجانی با وجود اینکه روشندل بود،اما در جبهه حضور داشت و ندای دلنشین وی موجب روحیه دهی به رزمندگان اسلام بود.

,

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: حماسه مردم زنجان در هشتم محرم که چشم جهان به این منطقه است، باعث افتخار شیعیان در جهان محسوب می شود.

,

ویا اشاره به خط شکنی غواصان دریا دل زنجانی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: در کنار فرماندهان ارزشمندی همچون سرداران اوصانلو، ارجمند و عزتی اولین رزمندگانی بودند که به خطوط دشمن زده و در آن طرف رودخانه اروند، باعث خلق حماسه های بزرگ شدند که باعث افتخار انقلاب اسلامی است.

,

این مسئول تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس مردم ایران بازهم در صحنه های دفاع نظام اسلامی می خروشند  و اجازه نمی دهند دشمنان به اهداف خود برسند.

,

وی با اشاره به نقش غیر قابل انکار و بی نظیر سپاه و تیپ انصارالمهدی (عج) در ایجاد امنیت، در مناطق غرب و شمالغرب،افزود: قهرمانان تیپ انصار المهدی (عج) استان زنجان در این مناطق و در زمستان و برف و بوران که ارتفاع برف به 10 متر نیز می رسید، حماسه آفرینی کرده و از مرزها و امنیت کشور حراست و پاسداری کردند.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نقش رزمندگان و فرماندهان استان زنجان در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عراق و سوریه بی نظیر بود،افزود: آزاد سازی شهرها و بخش های مهم سوریه که توسط داعش نابود شده بود،از دیگر خدمات رزمندگان و فرماندهان زنجانی است.

,

وی ادامه داد: این مردان غیور،قهرمان و رزمندگان سلحشور زنجانی در این مناطق نیز سینه سپر کرده و اجازه ندادند در کربلا، سوریه،نجف اشرف،سامرا و کاظمین داعش به اهداف خود دست یابد.

,

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: فرماندهان غیور شما در آزاد سازی شهرهای مهم سوریه از جمله نبل و الزهرا که در محاصره نیروهای داعش بود، نقش بی بدیلی داشتند.

,

وی گفت: امروز در این همایش بزرگ و در این مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی پیام ما این است که ما همچنان در این صحنه هستیم و مردم، بسیجیان، رزمندگان،نیروهای مسلح، ارتش، نیروی انتظامی، امت حزب الله، جانبازان،خانواده های شهدا و روحانیت در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام آماده خدمت هستند.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این همایش پیام اقتدار، امید و نشاط به آینده انقلاب را تداعی کرده و دشمنان انقلاب بدانند نظام اسلامی همه سرمایه خود را بسیج کرده تا با وجود همه مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی راه را ادامه دهد.

,

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: پیام دیگر از رزمایش این است که بسیجیان ما صاحب بصیرت بوده و تحلیلشان نسبت به قضایای جهانی،بین المللی و داخلی روشن است.

,

وی با بیان اینکه بسیج ضمن تحمل، به مسئولان و دولت تذکر می دهد،افزود: از مسئولان و دولت می خواهیم به فکر مردم بوده و آگاه باشند که ریشه حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور است.

,

این مسئول بیان داشت: این مشکلات را باید در داخل کشور با وحدت و یکپارچگی حل کرده و اگر ما وحدت کردیم و همراه بودیم و دست به دست هم در این جنگ اقتصادی همچون دوران دفاع مقدس ایستادیم، یقین بدانید امدادهای الهی شامل حال ما خواهد شد.

,

وی گفت: در دوران دفاع مقدس مسئولان، مردم، نیروهای مسلح و دانشگاهیان خالصانه و صادقانه در کنار هم قرار گرفتند و چون این وحدت وجود داشت، امدادهای غیبی نازل شد و بر بزرگترین دشمنان پیروز شدیم.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: اگر امروز هم مسئولان و گروها به فکر زندگی،برنامه ها و گروه خود نبوده و خالصانه در این صحنه باشند، خداوند متعال امدادهای غیبی خود را در عرصه اقتصادی همچون عملیات های بیت المقدس و فتح المبین به شرط اینکه فضا را درک کرده و در کنار مردم به عنوان بزرگترین سرمایه که صبر و تحمل می کند،شامل حال ما می کند.

,

سردار پورجمشیدیان برضرورت قدردانی و خدمت به مردم  تاکید کرد و گفت: قطعا با اتفاقات روزهای اخیر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نیروی های مسلح پیش از پیش آشکار شد.

,

وی با اشاره به دفع حمله و تجاوز دشمنان و اشرار در مرزها و دشمنان تکفیری،گفت:مردم انتظار دارند مسئولان دشمن را در عرصه اقتصادی همچون عرصه دفاعی موشک باران کنند.

,

این مسئول بیان داشت: بسیج همواره در خدمت و کنار دولت بوده و برای رفع محرومیت ها و مشکلات با نهادها و سازمان ها از همه توان خود استفاده می کند تا این دوران حساس انقلاب اسلامی را به سلامت پشت سربگذاریم.

,

 

,

*موشک های دور برد سپاه پیام روشنی برای دشمنان داشت

, *موشک های دور برد سپاه پیام روشنی برای دشمنان داشت,

آیت الله شیخ علی خاتمی در ادامه این مراسم، انسان مبارز،الهی،جنگجو، باید همیشه بیدار بوده و از دشمن غافل نباشد چرا که غفلت از دشمن موجب جرات دشمن می شود.

,

وی افزود: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری به حول و قوه خداوند چهل برابر قوی تر شده ایم و این مردم با همان صلابت روزهای اول انقلاب در صحنه هستند.

,

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد:مردم ایران انقلاب،استقلال، عزت و سربلندی نظام اسلامی را چون جان عزیز گرامی می دارند و اقتدار امروز بسیج پیامی برای کشورهایی است که خط مقدم مقابله با آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل قرار دارند.

,

آیت الله خاتمی ادامه داد: نمود قدرت و عزت جمهوری اسلامی در منطقه نقش تعیین کننده دارد و مردم عراق، سوریه، لبنان، یمن،بحرین و افغانستان از روحیه انقلابی و نگاه و امید به حضور همیشگی مردم ایران الگوبرداری می کنند.

,

وی گفت: این رزمایش پیامی برای دوستان و ولی امر مسلمین دارد که مردم همواره در صحنه بوده و پیامی برای دشمنان که این ملت هوشیار، آگاه و برای انقلاب خود خون ها داده و تا آخرین نفس و قطره خون برای پاسداری از این انقلاب در صحنه حاضر هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر داعش، ادامه داد: موشک های دور برد سپاه پیام روشن و دقیقی برای دشمنان داشت و آنها نیز این پیام را گرفتند.

,

وی بیان داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد حول محور ولایت و رمز ماندگاری نیز همین است همانگونه که حضرت امام خمینی (ره)فرمود:عوامل موجبه انقلاب همان عوامل ادامه انقلاب است که همه پشت سر ولی امر مسلمین حرکت کنند تا این حرکت انشا الله مقدمه ای برای حکومت جهانی مولا باشد.

,

 

,

*بسیجیان با لبیک به امام و رهبری حماسه دیگری امروز خلق کردند

, *بسیجیان با لبیک به امام و رهبری حماسه دیگری امروز خلق کردند,

سردار جهانبخش کرمی نیز در ادامه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان،اظهار داشت: بسیجیان راه سید الشهدا را با لبیک امام و رهبری ادامه می دهند و در این رزمایش با اقتدار، پرشور و شعور حضور یافته و حماسه و عظمتی دیگری از پایتخت شور و شعور را به نمایش می گذارند.

,

وی افزود: دشمنان اسلام باید بدانند در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور و در استان زنجان این همایش بزرگ و تجمع عظیم تشکیل شده است تا نشان دهند مردم در صحنه هستند.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیجیان گوش به فرمان ولایت بود و دشمنان بدانند راه امام و رهبری راه سید الشهدا و این راه را به رهبری امام خامنه ای ادامه می دهیم.

,

سردار کرمی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص بسیج، یادآور شد: امام فرمودند:" بسیج مدرسه عشق است"،" بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

,

وی گفت: همچنین امام خمینی (ره) فرمودند:"بسیج لشکر مخلص خداست که همه مجاهدان از اول تا آخر دفتر آن را امضا کرده اند.

,

این مسئول با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند:"پیام امروز بسیجیان و ملت ایران این است که بسیج گوش به فرمان ولایت آماده بوده و اگر هر دشمنی دستی به کشور دراز کند، دستش را قطع می کنند.

,

وی افزود: امروز بسیجیان اعلام آمادگی می کنند که در صحنه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی،سازندگی و محرومیت زدائی حضور داشته و بار دیگر همه فتنه های دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد و این وعده خداوند متعال است که ما پیروزیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه