اخبار داغ

بسیجیان سنندجی از حضورشان در رزمایش اقتدار عاشورایی می گویند؛ بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است

بسیجیان سنندجی از حضورشان در رزمایش اقتدار عاشورایی می گویند؛ بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است
مروز همه آمده بودند و یکرنگ و یک دسته پای انقلابش و نظامشان وحدت و یکرنگی را با تمام وجود معنا کردند. پیر، جوان، کودک، سالخورده و ... همه و همه آمده بودند فرقی نمی کرد بسیجی بودند یا نه چرا که آنهایی که به این نظام و وطنشان دل داشتند حضورشان را واجب می دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، امروز همه آمده بودند و یکرنگ و یک دسته پای انقلابش و نظامشان وحدت و یکرنگی را با تمام وجود معنا کردند. پیر، جوان، کودک، سالخورده و ... همه و همه آمده بودند فرقی نمی کرد بسیجی بودند یا نه چرا که آنهایی که به این نظام و وطنشان دل داشتند حضورشان را واجب می دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

صبح امروز همزمان با سراسر کشور در قالب رزمایش میثاق خدمت با حضور پر شور اقشار مختلف بسیجیان کردستان در ورزشگاه 22 گولان سنندج در حال برگزاری است.

,

 

,


خبرنگار ما به میان بسیجیان شرکت کننده در این تجمع عظیم رفته و با آنها گفت و گویی داشته که در ادامه می خوانید.

,
,

, ,


بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است

,
, بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است, بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است,


یکی از بسیجیان سنندجی در حاشیه دومین مرحله رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در اسایش و امنیت ملت ایران مدیون نیروهای نظامی و انتظامی است .

,
,


وی با بیان اینکه نمایش اقتدار عاشورایی بسیج موجب هراس دشمنان نظام شده است، افزود: بسیج امنیت ایران را به ارمغان آورده است.

,
,


این شهروند سنندجی با تاکید بر اینکه به بسیجی بودن خودم افتخار میکنم ، اعلام کرد: حاضریم برای آرمان های نظام و رهبری جانم را فدا کنم.

,
,

 

,

, ,


یکی دیگر از بسیجیان سنندجی به خبرنگار ما گفت: دشمنان ما بدانند نه تحریم و نه اعلان جنگ هیچ تاثیری بر اراده پولادین مردم ایران اسلامی ندارد و مانند چهل سال قبل برای دفاع از آرمان های نظام حاضریم از جان خود هم بگذریم.

,
,

 

,

ملازاده یکی از بانوان بسیجی نیز در این راستا به خبرنگار ما گفت: بسیجیان ما در یک دست قرآن و در دست دیگر خود اسلحه برای دفاع از میهن و دستاوردهای خود دارند.

,

 

,

 

,


این بانوی بسیجی تصریح کرد: در حال حاضر بسیجیان ما با شرکت در اردوهای جهادی و خدمت رسانی به محرومان در مناطق دور افتاده روستایی شرکت می کنند و وفاداری خود را به آرمان های نظام ثابت کرده اند.

,
,

, ,


از صحنه های زیبا تجمع امروز بسیجیان در سالن ورزشی 22 گولان حضور دهه چهارمی های انقلاب بود.

,
,

 

,

 

,


محمد مبین دانش آموز ششم ابتدایی که با چفیه زیبا بر گردن در بین بسیجیان خودنمایی می کرد به خبرنگار ما گفت: دشمنان ما بدانند که متولدین دهه هشتاد با الگو از حسین فهمیده پشت سر رهبری و نظام هستند و در تولد چهل سالگی نظام با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل تو دهنی محکمی به استکبار می زنیم.

,
,

 

,

, ,


این امنیت یک برکت الهی است
کاک محمد صالح بسیجی سالخورده که چین و چروک صورتش نشان از تحمل دردها و رنج های فراوان از زندگی دارد با اشاره به حضور پربرکت بسیجیان برای خدمت رسانی به مناطق محروم بیان داشت: با توجه به وضعیت گرانی این امنیت یک برکت الهی است.

,
, این امنیت یک برکت الهی است, این امنیت یک برکت الهی است,
,

 

,


یکی دیگر از بسیجیان شرکت کننده در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 هدف از حضور خود را لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی اعلام کرد و بیان داشت: حضور ما موجب دلسردی دشمنان نظام و انقلاب می شود.

,
,

 

,

, ,


رسول. ح دانشجوی عمران دانشگاه کردستان نیز در گفت با خبرنگار ما هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش قدرت، صلابت و اتحاد بسیجیان عنوان کرد و اظهار داشت: حضور با شکوه بسیجیان در این رزمایش تجدید میثاق با رهبری و آرمان های نظام و جواب دندان شکن به یاوه گویی های آمریکا و دست نشانده های نظام است.

,
,

 

,


وی تاکید کرد: این رزمایش برای خدمت به مناطق محروم و حفظ امنیت نظام است.

,
,

 

,


یکی دیگر از بانوان شرکت کننده در این رزمایش گفت: مهمترین هدف از حضور در این رزمایش انسجام وحدت بسیجیان است که موجب رعب و وحشت دشمنان نظام می گردد.

,
,

 

,

, ,


وی اضافه کرد: ما امروز آمده ایم به تمام دنیا بگوئیم با توجه به وضعیت بد اقتصادی با افتخار پای نظام و آرمان های آن ایستاده ایم .

,
,

 

,


یکی دیگر از شرکت کنندگان در این رزمایش گفت: موشک باران مقر تروریست ها در چند روز اخیر توسط سپاهیان ایران جواب دندان شکنی به دست درازی های دشمنان بود که باید به خودشان بیاییند و بدانند هیچ چیز و هیچ توطئه ای ما را از نظام دلسرد نمی کند.

,
,

 

,


کاک حسین با داشتن عکس رهبری و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: اراده پولادین ملت ایران با گرانی و تهدیدها و تحریم های دشمنان آب نمی شود و با حضور خود در این رزمایش قدردان خدمت بسیجیان و سپاهیان کشور هستیم .

,
,

 

,

, ,


آری مردم غیور کردستان در روز 12 مهر ماه همزمان با بسیجیان سراسر کشور با حضور پرشور خود در ورزشگاه 22 گولان اقتدار و صلابت کرد بودن خود را ثابت و به نمایش گذاشتند.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه