اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) شمال غرب ایران:

دشمن توان مقابله با ایران را ندارد / هرکسی که اندیشه انقلاب اسلامی را داشته باشد بسیجی است

دشمن توان مقابله با ایران را ندارد / هرکسی که اندیشه انقلاب اسلامی را داشته باشد بسیجی است
فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) شمال غرب ایران گفت: هرکسی که اندیشه انقلاب اسلامی را داشته باشد بسیجی است ، بسیجی دیده بیدار کشور است، جوانانی که برای دفاع از اسلام سر از پا نمی شناسند بسیجیانی هستند که به دنبال خدمت در کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سرتیپ محمد تقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) شمال غرب ایران در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان کردستان  که صبح امروز در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد  اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و می بینیم که همه دهه اولی ها و دومی ها و سومی ها و نسل چهارمی ها امده اند تا بگویند ما زنده ایم چون انقلاب همچنان زنده است و ما سرافرازیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،,


سرتیپ اصانلو خاطر نشان کرد: هرکسی که اندیشه انقلاب اسلامی را داشته باشد بسیجی است، بسیجی دیده بیدار کشور است، جوانانی که برای دفاع از اسلام سر از پا نمی شناسند بسیجیانی هستند که به دنبال خدمت در کشور هستند.

,
,


وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام ایدوئولوژی و فرهنگی را به وجود آورد که روح این فرهنگ سرشار از افتخار است.

,
,


فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا شمال غرب ایران بیان داشت: زمانی که همه زندگی را در چند روز دنیا می دانند و اگر امنیت را در چهاردیواری خود می دانند بسیجی کیلومتر ها پیش تر به سمت امنیت قدم بر می دارد تا خط امام (ره) باقی بماند.

,
,


به گفته وی خط امام (ره) خط راستین اسلام خط پیامبر اسلام (ص) و خط اباعبدالله الحسین (ع) است.

,
,


اصانلو با بیان اینکه این خط ، خط افتخار،عزت، آزادی، استقلال و شرافت است افزود: آنهایی که چشم به دنیای غرب دوخته اند آب در هاون می کوبند چرا که دشمن از تمامی ابعاد وارد شده است.

,
,


فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا شمال غرب ایران با تاکید بر اینکه باید دشمن را شناخت افزود: بسیجیان در ابتدایی ترین روزهای انقلاب دشمن را شناختند و در برابر آن ایستادند.

,
,


وی تصریح کرد: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در فکر براندازی بوده است و تمامی ایده های خود را بدون کم و کاست اجرا کرده است.

,
,


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال غرب ایران  به ایجاد اختلافات مذهبی در منطقه توسط دشمن اشاره نمود و گفت: در همین استان کردستان، دشمنان ما اختلافات قومی و مذهبی را ایجاد کردند که باعث به شهادت رسیدن جمع کثیری از جوانان شد .

,
,

 

,


فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا شمال غرب ایران بیان داشت: عده ای می گویند دشمن ما را تحریم کرده است در حالی که دشمن از ابتدایی ترین روزهای انقلاب ما را تحریم کرده است و تحریم چیز تازه ای نیست .

,
,

 

,


وی با بیان اینکه دشمن توطئه های بسیاری را در طول این 40 سال ایجاد کرد و فتنه 88 و دیگر توطئه ها و ترورها و دشمنی ها را برنامه ریزی کرد، افزود: امروز دشمن می گوید که همه پرونده ها روی میز است در حالی که دشمن تمام تلاش خود را داشته و دیگر چیزی ندارد.

,
,


اصانلو اظهار داشت: امروز اگر رزمندگان ما در کشور سوریه از هویت اسلام دفاع نمی کردند هم اکنون شهر های ایران اسلامی نیز همانند شهرهای دیگر کشورهای منطقه به تلی از خاک تبدیل شده بود .

,
,


وی بیان داشت: امروز بسیجیان ما در کنار جیش الشعبی عراق و ارتش سوریه و حیدریون و فاطمیون از اسلام دفاع می کنند و در برابر دشمنان اسلام و گروهک های تکفیری ایستاد ه اند و اجازه نخواهند داد کوچکترین تهدیدی بر این ملت وارد شود.

,
,


فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا شمال غرب ایران باهشدار برای ایادی استکبار گفت: امروز از همین تریبون برای همه کسانی که آگاهانه و نا آگاهانه در کنار معاندان انقلاب اسلامی و در کنار استکبار و سعودی ها قرار گرفته اند هشدار می دهم که بیایید به دامن اسلام بازگردید چرا که ما نمی خواهیم قطره خونی از بینی یک هموطن ریخته شود .

,
,


وی ادامه داد: خانواده ها باید فرزندان خود را از این ایادی استکبار دور کنند و بدانند که امنیت کشور نقطه قرمز و خط قرمز ما است .

,
,


اصانلو افزود: دشمن شاید بتواند با حرکتی تروریستی کسی را شهید کند اما باید بداند که در هیچ کجای جهان آرامش نخواهد داشت.

,
,


وی خطاب به جوانان ادامه داد: جوانان عزیز می دانید کسانی که در عملیات کربلا به روی مین می رفتند چند ساله بودند؟ جوانانی که در عملیات های پی در پی جان خود را فدا کردند 17 یا 18 ساله بودند

,
,


فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا شمال غرب ایران در پایان به موفقیت های علمی و نظامی کشور در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: اگر امروز شاهد موفقیت های بسیاری در ایران اسلامی هستیم و در زمینه های علمی و در زمینه هسته ای و سلول های بنیادین به موفقیت رسیده ایم به یمن ایستادگی و خون پاک جوانان غیوری است که با عشق به اسلام تمام هستی خود را در طبق اخلاص تقدیم نمودند.

,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه