اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

خدمتگزاری صادقانه، رمز محبوبیت نیروی انتظامی است

خدمتگزاری صادقانه، رمز محبوبیت نیروی انتظامی است
امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه یکی از دلایل محبوبیت نیروی انتظامی در کشور خدمت صادقانه این نهاد مقدس به مردم است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی باید همچنان گذشته با صبر و شکیبایی در حفظ امنیت کشور در همه زمان ها کوشا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام ناهیدی پیش از ظهر امروز دیدار با جمعی از معاونین و روسای پلیس های تخصصی شهرستان خلیل‌آباد که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت ضمن تقدیر از عملکرد پلیس شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با تأکید بر اینکه امنیت و آسایش زمینه ساز هر پیشرفت و توسعه‌ای است، خاطرنشان کرد: پایه و اساس تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی امنیت است و نیروی انتظامی در پایداری امنیت پیشگام بوده و در این راه بیش از 13 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به ویژگی های نیروی انتظامی از دیدگاه امام و رهبری تصریح کرد: اقتدار، عزت، احساس مهربانی، خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب از جمله این ویژگی ها است.

,

وی با تأکید بر اینکه خدمت رمز محبوبیت هر ارگان و نهادی و یکی از آموزه های دینی است، اذعان کرد: یکی از دلایل محبوبیت نیروی انتظامی در کشور خدمت صادقانه این نهاد مقدس به مردم است.

,

ناهیدی با بیان اینکه احترام به شخصیت دیگران یکی دیگر رمز های محبوب شدن می باشد افزود: ادب، مهربانی، تواضع و فروتنی ازجمله نکاتی است که یک فرد با داشتن این صفات می تواند در بین مردم محبوب شود.

,

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: کارکنان نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت و آسایش مردم  باید همچنان گذشته با صبر و شکیبایی در حفظ امنیت کشور در همه زمان ها کوشا باشند.

,

 

,

"پلیس مقتدر، امین مردم " شعار محوری هفته ناجا در سال 97 است

, ", پلیس مقتدر، امین مردم " شعار محوری هفته ناجا در سال 97 , است,

ولی الله غلامی در این مراسم با بیان اینکه امنیت یکی از اصلی ترین نیازهای یک جامعه است، اظهار کرد: تأمین امنیت در جمهوری اسلامی ایران از وظایف نیروی انتظامی است که این یک افتخار برای نیروی انتظامی محسوب می شود.

,

وی با تأکید بر اینکه شعار محوری هفته ناجا در سال 97 "پلیس مقتدر، امین مردم " است، تشریح کرد: اقتدار و امین بودن از خصوصیات یک پلیس محسوب می شود و رضایت مندی مردم نشان از اقتدار و امین بودن نیروی انتظامی دارد.

,

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با اشاره به اینکه در جهت حفظ اقتدار برنامه های مختلفی در نیروی انتظامی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: اخلاق مداری، باور و اعتقادات قوی و رضایتمندی از شاخص های یک پلیس مقتدر و امین است.

,

وی در پایان با بیان اینکه برنامه های هفته ناجا از 13 تا 19 مهرماه در شهرستان خلیل‌آباد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، شرکت کارکنان پلیس در نماز جمعه، قرائت پیام مهر، صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدای ناجا، آموزش همگانی در مدارس و مساجد، تجلیل از فعالان عرصه امنیت و... از جمله برنامه های هفته ناجا در شهرستان خلیل‌آباد است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه