اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی عنوان کرد:

اجرای ۵ رویداد استارت آپی کمیته امداد خراسان رضوی

اجرای ۵ رویداد استارت آپی کمیته امداد خراسان رضوی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان رضوی گفت: در راستای بهره از اندیشه نسل جوان تاکنون 5 رویداد استارت آپی داشجویان و دانش آموزان کمیته امداد با حضور 350 عضو در قالب 46 تیم برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، حبیب اله آسوده ظهر امروز اولین نمایشگاه هفته کار آفرینی و اشتغال این نهاد در تربت حیدریه اظهار داشت: در راستای بهره از اندیشه نسل جوان تا کنون 5 رویداد استارت آپی داشجویان و دانش آموزان کمیته امداد برگزار شده است که 46 تیم با 350 عضو در این پویش علمی فعالیت دارند که 10 طرح جدید آن در تربت حیدریه طرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت : به موازات هفته های فرهنگی شهرستانها برگزاری هفته های اشتغال کمیته امداد فرصتی است تا باور کنیم که با سرمایه های کم هم می توان مشاغل پایدار و مناسبی را ایجاد کرد .

,

 

,

آسوده افزود: خانواده بزرگ امداد از عقل معاش سرشاری برخوردار است و آنچه به آن نیاز دارد فرصت دادن برای شکوفائی استعداد های نهفته در جوانان و نوجوانان این خانواده بزرگ است.

,

 

,

وی با اشاره به تحریمهای ظالمانه دشمنان گفت : امسال برجستگی چنین کارهائی نمود بیشتری دارد تا انگیزه کار و تلاش و امید به موفقیت را در مردم تقویت کند.

,

 

,

مدیر کل کمیته امداد همزمان با برپائی نمایشگاه به اجرای رویداد استارت آپی حامی اشاره کرد و گفت حرکت این نهاد به سمت بهره از اندیشه های خلاق قشر جوان است.

,

 

,

وی اظهار کرد : در راستای بهره از اندیشه نسل جوان تا کنون 5 رویداد استارت آپی داشجویان و دانش آموزان کمیته امداد برگزار شده است که 46 تیم با 350 عضو در این پویش علمی فعالیت دارند که 10 طرح جدید آن در تربت حیدریه طرح شده است.

,

 

,

آسوده گفت: طرحهای ارائه شده در استارت آپهای خانواده امداد توسط مونتورها و مشاورین رصد می شود تا در فرصت مناسب تبدیل به کسب و کار شود .

,

 

,

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی از رشد صد درصدی اعتبارات اشتغال این نهاد در سال جاری خبر داد و گفت : امسال از محل تبصره 16 100 میلیارد تومان که تاکنون 25 درصد آن جذب شده است واز محل صندوق توسعه ملی 126 میلیارد تومان و از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز 100 میلیارد تومان از محل اعتبارات قرض الحسنه بانکها به ایجاد اشتغال برای خانواده امداد اختصاص یافته است

,

 

,

که امیدواریم با پیگیری بانکها و مسئولین استان و تخصیص و جذب کل اعتبارات مذکور رشد صد درصدی در این حوزه را نسبت به سال گذشته شاهد باشیم

,

 

,

خاطر نشان می شود نمایشگاه هفته اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد تربت حیدریه در محل رباط تاریخی طبسی برای بازدید علاقمندان دایر است .
انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه