اخبار داغ

امام جمعه موقت همدان:

گردهمایی عظیم بسیجیان انسجام و همبستگی را به رخ دشمنان کشید

گردهمایی عظیم بسیجیان انسجام و همبستگی را به رخ دشمنان کشید
امام جمعه موقت همدان گفت: بسیجیان با گردهمایی عظیم خود در تمام استان‌ها بار دیگر انسجام و همبستگی خود را به رخ دشمنان کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ حجت‌الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه 13 مهرماه، با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها، اظهار کرد: مکان اقامت سرکردگان جنایت حمله تروریستی در اهواز با هوشیاری، توسط سپاه شناسایی و با حمله موشکی دقیق، ۴۰ نفر از تروریست‌ها و سرکردگان آنها به هلاکت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: استان همدان محل عبور زائران اربعین حسینی از مرکز، شرق و شمال کشور است و نیروی انتظامی نیز هرساله در تأمین امنیت زائران امام حسین (ع) به طور شبانه روزی تلاش می‌کند.

,

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر اینکه مردم در برپایی موکب طی این ایام بی‌تفاوت نباشند و از کوچک‌ترین کمکی دریغ نکنند، بیان کرد: مردم باید در برگزاری مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشارکت جدی داشته باشند تا این آئین به صورت مطلوب اجرا شود.

,

وی با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان در روز ۱۲ مهرماه، افزود: بسیجیان با گردهمایی عظیم خود در تمام استان‌ها بار دیگر انسجام و همبستگی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

,

جوادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی و در جمع بسیجیان، تصریح کرد: صدا و سیما سخنان مقام معظم رهبری را بارها و بارها از تلویزیون پخش کند تا مردم از این سخنان فیض ببرند.

,

امام جمعه اسدآباد: سخنان پرمغز، محکم و با درایت رهبر انقلاب دشمن را ناامید کرد

, امام جمعه اسدآباد: سخنان پرمغز، محکم و با درایت رهبر انقلاب دشمن را ناامید کرد,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با اشاره به آیات و روایاتی در خصوص عفت شکم و  آثار حرام‌خواری، اظهار کرد: بها و قیمتی که از مردار به دست می‌آید، حرام‌خواری است که متأسفانه شنیده می‌شود برخی فرصت‌طلبان در این زمینه اقداماتی دارند.

,

وی با تأکید بر اینکه یک نوع از حرام‌خواری در احتکارها، احتکارخانگی است، گفت: برخی از روی حرص و یا ترس از کمبودها، اجناس را بیشتر از نیاز خریداری و نگهداری می‌کنند.

,

امام جمعه اسدآباد ادای امانت، وفای به عهد احسان کردن بی دریغ و بردباری را از نشانه‌های اهل تقوا برشمرد و بیان کرد: پیام‌های عاشورا بی حد و حساب است که یکی از آنها مقاومت و پایداری در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمن است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه سخنان به موقع، محکم و با درایت رهبر معظم انقلاب، دشمن را ناامید کرد، افزود: مقام معظم رهبری با روحیه استقامت در جمع بسیجیان و سپاهیان فرمودند که باید مقاوم در برابر دشمن ایستاد.

,

امام جمعه نهاوند: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان دشمنان انقلاب را ناامید کرد/قدرت موشکی و دفاعی ضامن امنیت کشور است

, امام جمعه نهاوند: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان دشمنان انقلاب را ناامید کرد/قدرت موشکی و دفاعی ضامن امنیت کشور است,

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها بعد از 40 سال دشمنی و توطئه به قدرت موشکی کشورمان، اذعان دارند؛ آمریکایی‌ها امروز می‌دانند اگر بر ضد کشورمان اقدامی کنند با سخت‌ترین واکنش مواجه خواهند شد.

,

وی با تأکید بر اینکه این قدرت دفاعی برای ما عزت‌مندی و اقتدار را به همراه دارد و ضامن امنیت کشور است، ادامه داد: حمله موشکی اخیر سپاه نشان دهنده اقتدار دفاعی کشور است و این حمله برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها پیام روشن و مهمی دارد که اگر دست از پا خطا کنند با واکنش شدید و سخت ایران مواجه می‌شوند.

,

مغیثی خاطرنشان کرد: دشمنان از قدرت دفاعی ما با خبر هستند و این عملیات موشکی بار دیگر نشان داد که امنیت کشور، خط قرمز نیروهای مسلح است و با متجاوزان به شدیدترین نحو برخورد خواهد شد.

,

وی در بخش دیگر سخناش به رزمایش 700 هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری این رزمایش با شکوه برای دشمنان پیام‌هایی داشت و مانور قدرتی از بسیجیان بود.

,

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: قطعاً این اجتماعات در روحیه دشمنان تأثیر دارد و باعث بالا رفتن روحیه بسیجیان برای خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

,

وی با تأکید بر اینکه دشمنان از این تجمعات وحشت دارند، گفت: رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2» با شکوه و پرشور در سراسر کشور و در تهران برگزار شد که برای دوستداران انقلاب نشان امیدواری و برای دشمنان ایجادکننده یأس و ناامیدی است.

,

امام جمعه شهرستان رزن: سیل بسجیان در رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2» شکوهمند و پرقدرت بود

, امام جمعه شهرستان رزن: سیل بسجیان در رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2» شکوهمند و پرقدرت بود,

سیدعبدالعظیم مولازاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رزن با بیان اینکه رأی دیوان بین‌المللی دادگاه لاهه باعث شد آمریکا از پیمان مودت با ایران خارج شود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در نهایت مجبور شدند که رأی را بپذیرند و قطعاً این حکم در روند تحریم‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

,

وی در ادامه با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در پاسخ به حمله تروریستی در اهواز، یادآور شد: جواب قاطع سپاه به داعش در موشک‌باران مرکز داعش در پاسخ به اتفاق اهواز بسیار مقتدرانه بود.

,

امام جمعه شهرستان رزن خاطرنشان کرد: قدرتی به نیروهای مسلح ما داده شده است که موشک‌های ما به چند کیلومتری آمریکایی‌ها زده شد؛ آمریکایی‌های مدعی در مبارزه با داعش، چگونه در نزدیکی داعش مقر و پایگاه دارند؟

,

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به رزمایش با شکوه «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2»، ادامه داد: سیل بسجیان استان و شهرستان حاضر در این رزمایش، شکوهمند و پرقدرت بود.

,

مولازاده با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و تأکید بر قدرت جوانان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند با فعال‌سازی اقتصاد ملی تحریم را خواهیم شکست و با رعایت اقتصاد مقاومتی و توجه به درون حتماً از مشکلات عبور خواهیم کرد.

,

وی در ادامه با اشاره به اظهار نظر سخیفانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه باید ایرانی‌ها را گرسنه نگه داریم، گفت: ما می‌گوییم شما خود حیوان هستید؛ ما به ترامپ می‌گوییم تا زمانی که جنایت کاری را ادامه می‌دهید شعار «مرگ بر آمریکا» را محکم‌تر خواهیم گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه