اخبار داغ

امنیت کردستان مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح است/ وحدت لازمه بقای نظام اسلامی است

امنیت کردستان مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح است/ وحدت لازمه بقای نظام اسلامی است
امام جمعه سنندج نیروی انتظامی را نیروی برقراری امنیت و آسایش مردم قلمداد کرد و افزود: امروزه ایران اسلامی یکی از کشورهای امن در جهان است و رسیدن به درجات عالی در زمینه علوم و فنون از برکات این امنیت پایدار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌‌ شهر سنندج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند همه مسلمانان را از بلا و مصیبت دور و همانند همیشه در برابر مکر و حیله دشمنان هوشیار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,  ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌‌ شهر سنندج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند همه مسلمانان را از بلا و مصیبت دور و همانند همیشه در برابر مکر و حیله دشمنان هوشیار باشند.,

 

,
وی گفت: امنیت و آرامش کنونی کردستان مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح و حضور پرشکوه مردم در همه عرصه‌های مختلف است.
,
 
,
امام جمعه سنندج با قدردانی از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان کردستان، خطاب به شهروندان تصریح کرد: اگر کسی نیاز به مشاوره داشته باشد، می‌تواند به مرکز مشاوره خانواده معاونت اجتماعی انتظامی استان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات آنان استفاده کند.
,
 
,
وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به دسیسه و تبلیغات دروغین معاندین نظام عنوان کرد: ملت ایران با درایت حکیمانه امام(ره) و انسجام، یکدلی، همفکری و پشتیبانی از یکدیگر در برابر دشمنان انقلاب به پیروزی رسیدند و تمام نقشه‌های شوم دشمن را در عرصه‌های مختلف برهم زدند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.
,
 
,
ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه "وحدت، اتحاد و یکدلی" لازمه استمرار و بقایای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: با توجه به اینکه در آستانمه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستند، دشمنان خیلی تلاش و کوشش می‌کنند که با ایجاد جنگ روانی، حیله، ترفند و تفرقه در بین مردم ضربه‌ای به انقلاب وارد کنند.
,
 
,
وی تاکید کرد: باید مسلمانان همانند همیشه هوشیار و دشمن‌شناس باشند و یکدل و یکصدا باور و پشتیبانی خود را از نظام تقویت کرده و کاری کنیم که دشمنان در هیچ جای جهان آرامش نداشته باشند.
,
 
,
امام جمعه سنندج گفت: امروز تمام مسئولان و دلسوزان نظام برای حل مشکلات اقتصادی معیشتی مردم و کشور ورود کرده‌اند و امیدواریم با برخورد جدی با محتکران و کسانی که به‌دنبال سوءاستفاده و منفعت هستند، کم‌وکاستی‌ها حل شود.
,
 
,
وی در بخشی پایانی خطبه‌های خود با تاکید بر توجه بیشتر به روستائیان و عشایران ادامه داد: : روستانشینان در رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند، بنابراین باید بیش از پیش به مشکلات آنان توجه کنیم.
,
 
,
امام جمعه سنندج با بیان اینکه مرگ حق است به آیه 26 و 27 سوره الرحمن قرآن اشاره و خاطر نشان کرد: امیدوارم در روز قیامت رحمت حق‌تعالی، شامل حال همه مسلمانان شود.
,
 
,
بسیج خواب و خیال دشمنان را آشفته کرده است
, بسیج خواب و خیال دشمنان را آشفته کرده است,
 
,
حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار اظهار داشت: نظام سلطه از ابتدای انقلاب و تشکیل نیروی بیسیج دشمنی آشکار خود را آغاز کرد و همیشه قصد ضربه زدن به مردم را داشته که ناکام مانده است. 
,
 
,
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، آینده سرفراز انقلاب بدست بسیجیان انقلابی به سعادت و پیشرفت خواهد رسید و این روز چندان دور نخواهد بود.
,
 
,
حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: بسیجیان کشور یکصدا و با بصیرت، با لبیک گفتن به آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ارزش های اسلامی، خواب و خیال دشمنان را آشفته کرده اند. 
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر گروه های تروریستی یادآور شد: ضربه موشکی در قلب منطقه در اختیار نیروهای امنیتی آمریکا، نشان از عزم مردمی دارد که برای حفاظت از خاک و ناموس وطن، هیچ مرزی را امن نخواهد گذاشت.
,
 
,
خطیب جمعه بیجار حمله موشکی را تنها گوشه ای از قدرت دفاعی کشورمان دانست و اضافه کرد: ضربت محرم ابتدای کار است و دشمنان و قدرت های اسکتبار جهانی باید به گوش باشند که جمهوری اسلامی انتقام خون پاک شهدای اهواز را از مسببان اصلی آن خواهد گرفت.
,
 
,
وی با اشاره به استقرار موکب های بیجاری ها در ایام اربعین حسینی در این شهرستان و مناطق از کشور عراق گفت: مردم ولایت مدار بیجار گروس، بیش از سال گذشته از این موکب ها حمایت مالی و معنوی کرده اند.
,
 
,
نیروی انتظامی نیروی برقراری امنیت و آسایش مردم است
, نیروی انتظامی نیروی برقراری امنیت و آسایش مردم است,
 
,
ماموستا ید الله محمدی امام جمعه دهگلان در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، امنیت پایدار را مرهون حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی دانست.
,
 
,
 وی نیروی انتظامی را نیروی برقراری امنیت و آسایش مردم قلمداد کرد و افزود: امروزه ایران اسلامی  یکی از کشورهای امن در جهان است و رسیدن به درجات عالی در زمینه علوم و فنون از برکات این امنیت پایدار است.
,
 
,
ماموستا محمدی در ادامه حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها را پیام قاطعیت ایران برای دشمنان دانست و گفت: تروریست ها و حامیان آنها باید بدانند در قبال اعمال و جنایات آنها در هر نقطه‌ای و از ناحیه هرکسی چه پشتیبانی کننده و چه عمل کننده، منتظر عکس العمل و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشند.
,
 
,
امام جمعه دهگلان گفت: با توجه به اینکه وجود امنیت در هر شهر یکی از مهم ترین مقوله ها برای توسعه و آبادانی آن شهر به شمار می رود، اهمیت دادن به این موضوع ضرورت ویژه ای دارد.
,
 
,
وی از تلاشهای شبانه روزی فرماندهان و  پرسنل نیروی انتظامی قدردانی کرد و تلاش شبانه روزی آنان و نیز همکاری مردم را از عوامل موثر در ارتقای آسایش و امنیت شهروندان دانست. 
,
 
,
امام جمعه دهگلان در ادامه با اشاره به تلاش و زحمات کاگران در جامعه گفت: بر اساس تعالیم اسلام باید به کارگر بها داده شود زیرا کارگر بازوی توانمند اقتصادهای توسعه یافته است و احترام به کارگر در واقع احترام به تولید ملی است.
,
 
,
ماموستا محمدی بیان کرد: تکریم کارگران سبب افزایش نشاط جامعه می شود و مسئولان باید به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه