اخبار داغ

فرماندار چرام خبر داد؛

مهار ۹ منطقه کوه سیاه از گزند آتش سوزی/۳۰ هکتار از جنگل ها و مراتع شهرستان طعمه حریق شد

مهار ۹ منطقه کوه سیاه از گزند آتش سوزی/۳۰ هکتار از جنگل ها و مراتع شهرستان طعمه حریق شد
فتاحی اصل: در ۹ نقطه جنگلها و مراتع کوه سیاه چرام آتش سوزی رخ داد که در چند مرحله کنترل و مهار می شد و بعلت وزش باد مجددا شعله ور می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس فرماندار شهرستان چرام گفت: آتش سوزی جنگلها و مراتع این شهرستان که از دوشنبه شب آغاز شده بود، به طور کامل مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

هادی فتاحی اصل  افزود: در ۹ نقطه جنگلها و مراتع کوه سیاه چرام آتش سوزی رخ داد که در چند مرحله کنترل و مهار می شد و بعلت وزش باد مجددا شعله ور می شد.

,

 

,

وی اظهارکرد: آتش سوزی از شب گذشته تا الان مهار شده و تنها در یک نقطه بعلت شعله ور شدن کنده های باقی مانده هنوز خاموش نشده که نیروها در حال تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی این نقطه هستند.

,

 

,

فرماندار شهرستان چرام خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۶۰ نیرو در حال تلاش برای خاموش کردن این کنده های باقی مانده هستند و تا مطمئن شدن از خاموشی کامل آتش سوزی در منطقه نیز حضور خواهند داشت.

,

 

,

فتاحی اصل عنوان کرد: در خصوص میزان خسارات وارده این آتش سوزی طی ۴ شبانه روز تصریح کرد: تاکنون میزان دقیق خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی مشخص نیست اما برآورد اولیه نشان می دهد که تاکنون بیش از ۳۰ هکتار جنگل و مرتع در کوه سیاه چرام طعمه حریق شده که بیشتر مرتع است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه