اخبار داغ

بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر
صبح امروز بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین دژ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح امروز بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور اعضای شورای تامین،نیروهای نظامی و انتظامی،شورای اداری و بازنشستگان نیروی انتظامی در محل میدان صبحگاه ستاد انتظامی شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سرهنگ رضا مظفری نسب جانشین انتظامی شهرستان شاهین دژ ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و عرض خیرمقدم حضور مهمانان و مدعوین به خلاصه ای از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در سل جاری اشاره کرد و افزود:در راستای تحقق شعار سال ۹۷ با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی چندین فقره کشف کالای قاچاق و همچنین دو مورد کشف انبارهای احتکار مواد غذایی داشته ایم.

,

وی همچنین به کشفیات مواد مخدر و ۸۸ درصدی سرقت های صورت گرفته در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این زمینه کشف و ضبط گردیده و افراد قاچاقچی و سارق دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده اند.
جانشین انتظامی شاهین دژ در پایان اعلام آمادگی نیروی انتظامی در هر لحظه از شبانه روز برای مقابله با فتنه گران و آشوب اجتماعی و جریانهایی که ثبات جامعه را به مخاطره بیاندازد را مطرح کرد و گفت: در برخورد با مجرمان هیچ شخص و گروهی که قصد داشته باشد امنیت و آرامش جامعه را متزلزل نماید اغماض نکرده و شدیدا برخورد خواهیم نمود.

,
,

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در این مراسم هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از مجموعه انتظامی شهرستان بپاش زحمات شبانه روزی تقدیر کرد و افزود : به برکت وجود نیروهای نظامی و انتظامی امروز شاهد امنیتی پایدار در سطح کشور هستیم.
وی در توصیه به پرسنل نیروی انتظامی گفت: عدم سستی و اغماض با منکر به عنوان یک تکلیف الهی،تقویت اعتقادی و اخلاقی،شناسایی مجرمان و هنجارشکن جامعه از مهمترین شاخصه هایی است که شاغلین در نیروی انتظامی بایست در خود تقویت نمایند.

,
,

حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ نیز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و آرزوی توفیق روزافزون برای کارکنان نیروی انتظامی گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات نیروی انتظامی است و آنان نیز طی این هفته خدمات خود را بصورت ویژه در معرض دید و افکار عمومی قرار دهند.
وی گفت :تقویت اعتماد عمومی مهمترین مؤلفه سرمایه اجتماعی است که امروز نیروی انتظامی بیشترین نقش را دراین حوزه دارد و با توجه به ضرورت ایجاد امنیت در جامعه نیاز هست تا نیروی انتظامی بصورت بالقوه در راستای تامین آن کوشا باشد.

,
,

در پایان از چندین تن از پرسنل رسمی و وظیفه نمونه نیروی انتظامی شهرستان شاهین با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه