اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

با همدلی و همکاری بر مشکلات امروز غلبه می کنیم/ توزیع لاستیک در بین رانندگان ادامه می یابد

با همدلی و همکاری بر مشکلات امروز غلبه می کنیم/ توزیع لاستیک در بین رانندگان ادامه می یابد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با همدلی و همکاری در کنار بخش های دیگر بر مشکلات غلبه کرده و سیلی سختی به استکبار خواهیم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،عبدالحسین علی اکبری ر جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان زنجان، با اشاره به اتفاقات اخیر در زمینه حمل و نقل و شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا و افزایش هزینه های جاری حمل و نقل موجب ایجاد مشکلاتی در زمینه تامین لاستیک و قطعات خودرو شده است که این امر فشار مضاعفی را به رانندگان تحمیل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به برنامه ریزی های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وزارت و دولت برای حل مشکلات رانندگان، خاطرنشان کرد: امیدوارم با مساعدت مددیار این بخش باشیم تا از این مشکلات عبور کنیم.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت نگهداری ماشین آلات مسئولیت سنگینی است،افزود: تامین قطعات و پشتیبانی کار سنگین است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه کمک کنیم.

,

علی اکبری ادامه داد: اگر اعتبارات به اندازه سال 96 تخصیص یابد با توجه به افزایش قیمت ها اعتبار حداقلی محسوب می شود.

,

وی با اشاره به ارائه مجوز افزایش قیمت از سوی سازمان،بیان داشت:50 درصد حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان از سوی سازمان محقق شده است و بیمه تکمیلی در دستور کار قرار دارد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه توزیع لاستیک با همکاری انجمن های صنفی،گفت: امیدواریم این روند ادامه یابد.

,

وی افزود: میزان مصرف لاستیک در حمل و نقل بالا است و با همدلی و همکاری در کنار بخش های دیگر بر مشکلات غلبه کرده و سیلی سختی به استکبار خواهیم زد.

,

مهرداد سلطانی نیز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان زنجان،اظهار داشت: بزرگترین افتخار مسئولان در این است که به خوبی مسئولیت خود را انجام داده و آن را تحویل دهند.

,

وی با تقدیر از فعالیت های دست نشان در امور راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، گفت: تجارب ارزنده عبدالحسین اکبری در سایر استان ها، امروز در استان زنجان نمود بیشتری می یابد.

,

این مسئول با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در مدیریت بحران یکی از بازوهای موثر است و مهمترین نقش را بر عهده دارد،افزود: استان زنجان با مدیریت این اداره کل از عهده بحران ها در زمستان و حوزه های دیگر برآمده است.

,

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بیان داشت: ایمنی در سیستم حمل و نقل جاده ای موضوع مهمی است که با تلاش های انجام شده در این زمینه، آمار تصادفات رو به کاهش بوده است.

,

سلطانی خاطرنشان کرد: با توسعه امکانات حمل  و نقل، خودرو،طول راه ها و کاستی در فرهنگ رانندگی و با وجود همه تلاش های انجام شده، موضوع ناوگان مسافری و جاده ها به مهمترین اولویت تبدیل شده است.

,

وی گفت: از تلاشگران و مدیران این حوزه درخواست داریم تمام توان خود را برای ارتقای ایمنی و کیفیت راه های استان به کار بگیرند و ضروری است در این زمینه دستگاه های دیگر حمایت کنند.

,

معاون امور عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: بهسازی و ایمن سازی راه های استان زنجان ضروری است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

,

وی با اشاره به مشکلات پایداری شبکه حمل و نقل،گفت: این مشکلات ریشه در مسائل سیاسی، معیشتی و فرهنگی دارد و تا کنون استان زنجان موفق در حفظ پایداری شبکه حمل و نقل بوده است و مسائل صنفی در کنار مسائل اصلی رسیدگی می شود.

,

"مصطفوی"رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، با تقدیر از زحمات دست نشان،اظهار داشت: تشکل های صنفی به عنوان بازوان حمل و نقل و راهداری استان محسوب می شوند.

,

وی با بیان اینکه این تشکل ها برای توسعه صنعت حمل و نقل همواره پای کار هستند، افزود: تشکل های صنفی اجازه نمی دهند معاندین وسوجویان از مشکلات این قشر برای ایجاد مشکل برای کشور انقلاب و کشور استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه