اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه اقتدار خود را با جدیدترین تجهیزات جنگی در شاهو به نمایش خواهد گذاشت

سپاه اقتدار خود را با جدیدترین تجهیزات جنگی در شاهو به نمایش خواهد گذاشت
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری رزمایش امنیتی محرم در روز 15 مهرماه 97 در منطقه شاهو کامیاران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمدحسین رجبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان با تشریح جزییات برگزاری رزمایش امنیتی محرم در منطقه عمومی شاهو کامیاران که قرار است فردا برگزار شود، عنوان کرد: این رزمایش برای مقابله با تهدیدات پیش‌ رو هدف گذاری شده و تنوع تاکتیکی زیادی دارد و آمادگی نیروها، جنگ‌افزارها و توانمندی آنها در این رزمایش به نمایش گذاشته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

وی حمله به ارتفاع و پاکسازی محل توسط نیروهای تکارور را از برنامه های مهم این رزمایش عنوان کرد و افزود: در مرحله دوم این رزمایش از آتش ادوات نیروها استفاده می‌شود و نقاط تعیین شده مورد هدف قرار می‌گیرد. در مرحله دوم؛ آتش توپخانه انجام می‌شود و سپس آتش زرهی توسط تانک‌ها به مرحله اجرا در می‌آید و بعد از آن نیز آتش هوانیروز سپاه وارد عمل می‌شود و در تمامی موارد نقاط مشخص‌شده مورد هدف قرار می‌گیرند.

,

 

,

سردار رجبی با بیان اینکه تمامی مراحل این رزمایش تابع نظم، انظباط و زمانبندی مشخص است، گفت: بسیاری از سلاح‌های بکارگیری در رزمایش امنیتی محرم جدید هستند و حتی از پهباد هم استفاده می‌شود و انجام عملیات می‌کنند.

,

 

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان پیامد این رزمایش را علاوه بر ارزیابی توانمندی نیروها، تلاش برای تثبیت امنیت پایدار استان کردستان دانست.

,

 

,

سردار رجبی در ادامه اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم و رزمایش خدمات رسانی بسیجیان در شهریور ماه و رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در 12 مهرماه را بخش اول رزمایش امنیتی محرم عنوان کرد و ادامه داد: در بخش اول 37 گروه جهادگر دانشجویی به مناطق محروم کردستان اعزام شدند و در 26 شهریور نیر بسیجیان با تجمع در سالن آزادی و سپس پیاده روی در سطح شهر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و در ادامه با تجمع 15 هزار نفری در 12 مهرماه در سالن 22 گولان سنندج آمادگی خود را اعلام کردند.

,

 

,

وی افزود: برای رزمایش روز 12 مهر به دلیل مشکلات ترافیکی و حوادث جاده ای تنها از بسیجیان سنندج دعوت به عمل آمد و بسیجیان شهرستانی در این مراسم حضور نداشتند.

,

 

,

سردار رجبی در ادامه عنوان کرد: رزمایش امنیتی محرم فردا 15 مهر 97 در منطقه عمومی شاهو کامیاران انجام می‌شود و نیروهای حاضر در آن نیز 90 درصد بومی استان بوده و از یک ماه پیش در منطقه حضور یافته اند و تمرین می‌کنند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر با بیان اینکه منطقه تعیین شده برای اجرای عملیات امنیتی محرم یک منطقه کوهستانی بوده و هیچ صدمه ای به پوشش گیاهی نمی‌رسد، گفت: تنها کسانی که مخالف امنیت کردستان باشند ممکن است برای این رزمایش حاشیه‌سازی کنند و در مقابل، طرفداران امنیت این رزمایش را تحسین خواهند کرد.

,

 

,

انهتای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه