اخبار داغ

آناج گزارش می‌دهد؛

از محمدحسین فرهنگی اصرار و از استاندار آذربایجان‌شرقی انکار!/ سعیدی: خدابخش به من گفت رفتنیم

از محمدحسین فرهنگی اصرار و از استاندار آذربایجان‌شرقی انکار!/ سعیدی: خدابخش به من گفت رفتنیم
فرهنگی همچنان می‌گوید خدابخش بازنشسته نیست اما استاندار آذربایجان‌شرقی نه‌تنها این موضوع را رد می‌کند بلکه می‌گوید گزینه‌های جایگزینی‌اش در وزارت کشور بررسی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: بیست و چهارم مرداد ماه به دنبال اظهارات محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مبنی بر عدم بازنشتگی مجید خدابخش، این پایگاه خبری طی گزارشی با عنوان محاسبه‌ی سال‌های خدمت استاندار آذربایجان‌شرقی روی چرتکه با سابقه‌ی فعالیت 32 ساله‌ی این مقام مسئول در دستگاه‌های اجرایی روبرو شد.

موضوعی که بالاخره مجید خدابخش نیز آن را تایید کرد و با اشاره به بازنشستگی‌اش بر اساس قانون جدید، از بررسی گزینه‌های جایگزین او در وزارت کشور خبر داد.

دیری نگذشت که نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو به این موضوع واکنش نشان داد و با اصرار بر عدم بازنشستگی استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد دیوان محاسبات خدابخش را بازنشسته نمی‌داند. فرهنگی ضمن اشاره به رضایت عمومی از عملکرد یک ساله‌ی استاندار، مدرک دکترای خدابخش را عامل استمرار خدمت تا 35 سال دانست.

اما محمد اسماعیل سعیدی دیگر نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو روایت دیگری از موضوع دارد و در گفت‌وگو با آناج می‌گوید از استاندار آذربایجان‌شرقی سوال کردم آیا قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل حال او می‌شود و خدابخش نیز گفت: بله بنده هم رفتنیم!

با توجه به قاطعیت استاندار آذربایجان‌شرقی و بررسی گزینه‌های جایگزینی او در وزارت کشور به نظر می‌رسد تفسیر و راه فراری برای خدابخش از بازنشستگی باقی نمانده است و وزارت کشور و شخص استاندار می‌دانند مدرک دکتری نمی‌تواند بر سال‌های خدمت مدیر بازنشسته بیفزاید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه