اخبار داغ

در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟/ابطال انتخابات هیئت وزنه‌‌برداری استان و حواشی آن+تصاویر

در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟/ابطال انتخابات هیئت وزنه‌‌برداری استان و حواشی آن+تصاویر
مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران گفت :مگر می شود از وزنه برداری در این استان سخن به میان بیاوریم و خانواده شهیدان گماری به عنوان موسسان این رشته ورزشی را فراموش کنیم ، حال انتظار داشتیم به حرمت این پیشکسوتان شهید برای یک بار هم که شده سکان هدایت این هیات را در اختیار یک گچسارانی و از خانواده وزنه برداری استان قرار می گرفت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان کهگیلویه وبویراحمد اردیبهشت ماه امسال با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر فدراسیون وزنه برداری با شرکت دو داوطلب برگزار می شودکه "عبدالرحیم کاظمی" از باشگاه نفت و گازگچساران با ۸ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس این مجمع انتخاب واکنون با گذشت حدودا پنج ماه از برگزاری این انتخابات، ابطال آن اعلام شد. به نظر می رسد به دلیل وجود تخلفاتی، بازرسی به مجمع انتخاباتی این هیات ورود کرد و در نهایت این انتخابات باطل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, , ,

این درحالی است که مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه نیز گفته است با توجه به اینکه خیلی ورزشکار وزنه بردار در استان نداشتیم جزء باشگاه نفت و گاز گچساران، افرادی برای اعضای مجمع معرفی شد. یکسری مدارکی از سال ۸۴ و ۸۶ داریم که تیم باشگاه نفت و گاز گچساران با این نام در مسابقات کشور شرکت می کرد.

,

 سید محمد تقی علوی افزوده است که با توجه به اینکه شرکت نفت و گاز گچساران تمکن مالی خوبی دارند و اعتباراتی برای حوزه ورزش خود و عموم هزینه می کند از این موقعیت استفاده و یک تیم وزنه برداری راه اندازی کردند.

,

, , ,

علوی نیزتصریح کرده ما باشگاه نفت و گاز گچساران را در قالب استان کهگیلویه و بویراحمد می دانیم درحالی که سایر تیم های این باشگاه با نام نفت و گاز گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری شرکت می کنند، فکر می کنم اینجا مقداری از سوی برخی ها کم اخلاقی صورت گرفته است.

,

 وی دراین خصوص ادامه می دهد: اگر از سوی سازمان بازرسی انتخابات مجمع را رصد کردند و ایراد گرفتند ما نیز تابع نظم و مقررات هستیم و گردنمان از مو باریک تر است،در بررسی های سازمان بازرسی دو سه ایراد گرفته شد این درحالی بود که همین ایرادات در دوره گذشته که آقای بهروزی رای آورد، وجود داشت.

, .,

, ,

 

,

علوی در ادامه بیان می کند: یکی از این ایرادها در خصوص حضور باشگاهی بود در مجمع شرکت کرد که گفته می شود به نام استان نیست، همه می دانند باشگاه نفت و گاز گچساران در مسابقات کشوری به نام استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت می کرد.

,

 وی تاکید می کند: رئیس مجمع ما نیستیم بلکه ما هماهنگ کننده هستیم و این موارد از اختیارات رئیس مجمع (رئیس فدراسیون) است و براساس لیستی که از ورزشکاران داریم به فدراسیون ارائه می دهیم و فدراسیون آخرین آمار را برای شرکت در مجمع ارائه می دهد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهارکرده که پس از بررسی سازمان بازرسی و ایرادات مطرح شده نامه ای به فدارسیون ارسال کردیم که در صورت نیاز انتخابات مجمع وزنه برداری استان مجددا برگزار شود و رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور در جواب اعلام کردند انتخابات مجمع وزنه برادری استان کهگیلویه و بویراحمد دوباره برگزار شود.

,

 

,

, ,

این درحالی است که ماجرا به همین جا ختم نمی شود وفرهاد جعفری ،مدیرمنابع انسانی شرکت نفت و گازگچساران در گفت وگو با این پایگاه خبری تحلیلی درواکنش به باطل شدن انتخابات هیات وزنه برداری استان گفت: در روزهای اخیر حواشی بسیاری در خصوص باطل شدن انتخابات هییٔت وزنه برداری استان کهگیلویه وبویراحمد با وجود گذشت ۵ ماه از آغاز فعالیت این هییٔت به ریاست رحیم کاظمی ، ایجاد شد که یکی از دلایل باطل شدن این انتخابات را غیرقانونی بودن رای باشگاه نفت و گاز عنوان شده است.

,

جعفری اظهار کرد: طی چند روز گذشته تماس هایی با کارشناسان امر و مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته ایم که البته شخص مدیرکل نیز مخالف ابطال این انتخاب است و از عملکرد ریٔیس این هییٔت رضایت کامل دارد اما ایرادات سازمان بازرسی بر نحوه اجرای این انتخابات موجبات ابطال انتخابات هییٔت وزنه برداری را فراهم کرده است.

,

, , ,

مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران تصریح کرد:اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان نشان از آن می دهد که ایرادی در برگزاری انتخاب وجود نداشته ، اما براساس ضوابط قانونی تابع نظر سازمان بازرسی هستیم و بایستی مدارک مستند جهت اثبات صحت برگزاری انتخابات فراهم شود .

,

جعفری تاکید کرد: باشگاه نفت و گاز گچساران در طی سال های گذشته تاکنون همواره یکی از اعضای مجامع هییٔت های ورزشی استان جهت رای گیری و انتخاب روسای هییٔت ها بوده و این نخستین مرتبه بوده که حضور باشگاه نفت و گاز گچساران در این انتخابات غیرقانونی عنوان شده است.

,

وی اظهارکرد : انتظار ما به عنوان باشگاهی که بیش از۵۰سال قدمت دارد و همواره در خط مقدم ورزش استان و کشور افتخارات بسیاری را کسب کرده از مدیرکل ورزش و جوانان استان بسیار است و امیدواریم هرچه سریعتر ابهامات سازمان محترم بازرسی از این انتخاب را رفع و شرایط ادامه فعالیت ریٔیس منتخب این هییٔت فراهم شود.

,

, ,

مدیرمنابع انسانی نفت و گاز گچساران یادآور شده شهرستان گچساران که طلایه دار و موسس بسیاری از رشته های ورزشی ازجمله وزنه برداری، هاکی ، بسکتبال ، هندبال و واترپلو در این استان بوده بایستی از جایگاه و منزلت بالاتری در سطح بالای ورزش استان برخوردار باشد و این حمایت در این شرایط بحرانی نیز به صورت همه جانبه صورت پذیرد.

,

جعفری افزود: مگر می شود از وزنه برداری در این استان سخن به میان بیاوریم و خانواده شهیدان گماری به عنوان موسسان این رشته ورزشی را فراموش کنیم ، حال انتظار داشتیم به حرمت این پیشکسوتان شهید برای یک بار هم که شده سکان هدایت این هییٔت را در اختیار یک گچسارانی و از خانواده وزنه برداری استان قرار می گرفت .

,

مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران در پایان حمایت قاطع خود را از رحیم کاظمی ریٔیس منتخب هییٔت وزنه برداری استان که البته از مربیان ارزنده و با دانش این باشگاه نیز می باشد ، اعلام می کند و از مدیر کل ورزش و جوانان استان جهت تعیین تکلیف سریعتر این انتخابات و احقاق حقوق از دست رفته ایشان تقاضای همکاری و پیگیری ویژه می شود.

,

طی روز های اخیر انتخابات هییٔت وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد باطل شد و رحیم کاظمی مربی با دانش نفت و گاز گچساران و ریٔیس جدید این هییٔت از سمت خود برکنار شده بود و دلیل آن غیرقانونی بودن حضور باشگاه نفت و گاز گچساران عنوان شده بودکه این امر مورد اعتراض شدید وی و باشگاه نفت و گاز گچساران قرار گرفت.

,

, , ,

"کاظمی" از کارمندان شرکت نفت گچساران و مربی باشگاه وزنه برداری نفت و گاز گچساران است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه