اخبار داغ

واکنش فرمانده سپاه کردستان به حاشیه‌سازی‌ها در خصوص رزمایش امنیتی محرم

واکنش فرمانده سپاه کردستان به حاشیه‌سازی‌ها در خصوص رزمایش امنیتی محرم
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به حاشیه‌سازی رسانه‌های معاند در خصوص رزمایش امنیتی محرم واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، امروز (15 مهر 97) رزمایش امنیتی محرم در منطقه شاهو کامیاران برگزار می شود و گویا رسانه‌های معاند برای این رزمایش حاشیه‌سازی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

فرمانده سپاه کردستان در واکنش به این حاشیه‌سازی ها عنوان کرده است: دشمن چون از اقتدار سپاه نگران است برای رزمایش امنیتی محرم اقدام به حاشیه سازی کرده و به نوعی عقده‌های خود را با این حواشی خالی می کند.

,

 

,

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌و‌گویی که با پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان داشته در خصوص این حواشی اظهار داشته است: کسانی که حاشیه‌سازی می‌کنند، مخالف امنیت کردستان هستند چون وجود امنیت را مانع پیشبرد اهداف پلید خود در منطقه می‌دانند.

,

 

,

وی با اشاره به این حواشی که رسانه‌های معاند عنوان کرده‌اند سپاه با این رزمایش به محیط زیست منطقه آسیب وارد می‌کند، گفته است: منطقه‌ای که برای برگزاری رزمایش امنیتی محرم در کامیاران (منطقه شاهو) تعیین شده هیچ پوشش گیاهی ندارد و تنها سنگ است و صخره.

,

 

,

به گفته سردار رجبی زمان برگزاری این رزمایش نیز طوری برنامه‌ریزی شده که حتی یک نفر هم از مردم منطقه به طور اتفاقی در آن حوالی نباشد و با قاطعیت عنوان می‌کنم که این رزمایش کوچکترین آسیبی به محیط زیست منطقه وارد نمی‌کند و این حواشی مغرضانه و ددمنشانه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه