اخبار داغ

در جمع نیروهای انتظامی شهرستان ریگان عنوان شد؛

پلیس نماد عدالت و مبارزه با ظلم و تجاوز به حقوق دیگران است/ایران در زمینه امنیت ملی به‌هیچ‌وجه مماشات نمی‌کند

پلیس نماد عدالت و مبارزه با ظلم و تجاوز به حقوق دیگران است/ایران در زمینه امنیت ملی به‌هیچ‌وجه مماشات نمی‌کند
روز گذشته در جلسه ای با حضور نیروهای مسلح در ریگان و جمعی از مسئولین شهرستان بیان کردند:امروز جمهوری اسلامی در امنیت ملی خود کوچکترین مماشاتی را نخواهد کرد و دشمنان ما پی برده اند به اقتدار و امنیت ما و دشمن اقتدار و امنیت ما را تحسین می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  راه آرمان؛روز گذشته در جلسه ای با حضور نیروها انتظامی در شهرستان ریگان و جمعی از مسئولین حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه شهرستان اظهار داشت:هرجا که دشمن خواست به ما ضربه بزند ما در همان جا درخشیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه ریگان بیان داشت:یک روزی پرچم ما را آتش میزدند در حالی که ما در خارج از کشور ورزشکاران ما در عرصه ورزش پرچم ما را با ابهت به اهتزاز در آوردند.

,

وی با اشاره به آغاز هفته ناجا و تبریک این هفته به سبزپوشان، افزود:اشرار را بر مرزبانان ما تحریک میکردند که نیروهای عزیز ما را به شهادت برسانند در موارد متعددی حتی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج ما را در فتنه ۸۸  آتش زدند و در مواردی دیگر که دشمن میخواست به ما ضربه بزند.

,

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه در تمام این موارد ما خوب درخشیدیم و توانستیم تسلیم دشمن نشویم،تصریح داشت:ما نزدیک به ۱۳هزار شهید ناجا داشته ایم اینها همه مرهون مجاهدت ها، فداکاری ها و ایثارهای این عزیزان است و آرزوی توفیق برای همه عزیزان داریم.

,

رنجبر ماهانی عنوان داشت:امروز جمهوری اسلامی در امنیت ملی خود کوچکترین مماشاتی را نخواهد کرد و دشمنان ما پی برده اند به اقتدار و امنیت ما و دشمن اقتدار و امنیت ما را تحسین می کند.

,

امین سلطانی زرندی رئیس دادگستری شهرستان ریگان اظهار داشت:نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای مهم و بنیادین اجتماعی و امنیتی دارای وظایف و ماموریت های خطیری در فرایند تامین امنیت پایدار و همه جانبه و مراقبت از آن است.

,

رئیس دادگستری شهرستان ریگان با بیان اینکه پلیس امروز مظهر و نماد عدالت و مبارزه با ظلم و قانون گریزی و تجاوز به حقوق دیگران است ،بیان داشت:قانون نیروی انتظامی که در تیرماه ۱۳۶۹تصویب شده است هدف از تشکیل نیروی انتظامی را استقرار نظم امنیت تامین آسایش عمومی و فردی، نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب این قانون در قلمرو و کشور جمهوری اسلامی ایران دانسته است.

,

وی افزود:در ماده ۴ این قانون وظایف و ماموریت های نیروی انتظامی را بیان کرده در بند ۸ ماده ۴ وظایفی را که نیروی انتظامی باید به عنوان ضابط قضایی انجام دهد برشمرده؛ مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با قاچاق، مبارزه با منکرات و فساد و پیشگیری از وقوع جرائم، کشف جرائم،دستگیری متهمین و مجرمین و جلوگیری از فرار و اختفا آنها اجرا و ابلاغ احکام قضایی وظایفی که نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی باید انجام دهد.

,

سلطانی تصریح داشت:با بررسی کارنامه یکساله نیروی انتظامی در شهرستان ریگان، پیشرفت های قابل قبولی از ناحیه مجموعه انتظامی شهرستان ریگان به چشم میخورد.در کشف مواد مخدر و مبارزه با قاچاق و فساد و منکرات و پیشگیری از جرائم با همت و توان این نیروی محترم دستاوردهای خیلی خوبی داشته ایم،تشکر مینمایم از فرماندهی محترم شهرستان که با مدیریت خودشان توانسته اند این مجموعه را به نقطه مطلوبی برسانند.

,

علیرضا غلامشاه زاده معاون سیاسی  اجتماعی فرماندار ریگان اظهار داشت:یکی از شرایط و ویژگی های که شهرستان ریگان دارد همین تعامل سازنده بین نیروهای نظامی و انتظامی با معتمدین و عشایر است.

,

معاون سیاسی  اجتماعی فرماندار ریگان در ادامه بیان دشت: یک امنیت بسیار خوب و پایدار سرتاسر منطقه ما در شهرستان ریگان با این گستردگی وجود دارد و این امنیت حاصل تلاش، همکاری و تعامل بین بسیج، نیروی انتظامی، معتمدین ،سران عشایر و همه کسانی که در این موضوع همکاری دارند .

,

وی افزود:خدمت در شهرستان ریگان به مراتب اهمیت و ارزشش از سایر شهرستانها متفاوت است چون این نیروها وقت نمیشناسند و همیشه در حال انجام خدمت و وظیفه هستند.

,

غلامشاهزاده تصریح داشت:باتوجه به پراکندگی ،پهناوری و گستردگی شهرستان بارها اتفاق افتاده در همه ساعات نیروهای نظامی و انتظامی به مسائل رسیدگی می کنند.

,

معاون سیاسی فرماندار ریگان خاطر نشان کرد:این عزیزان از وظیفه و مسئولیت خطیر خود هیچ وقت باز نمانده اند.شهدای ارزشمند نیروی انتظامی که با خون رنگین خودشان در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و حفظ نظام و امنیت پایدار خون خود را هدیه کردند.

,

وی عنوان داشت:خون بابرکت و ارزشمند همین شهدا بود که امروز ما در یک آسایش کامل و آرامش خاطر در کنار هم جمع میشویم و این حضور حاصل خون شهداست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه