اخبار داغ

مسابقات رفاقت مهر با حضور ۸۲ امدادگر از شمال استان در چالدران +تصاویر

مسابقات رفاقت مهر با حضور ۸۲ امدادگر از شمال استان در چالدران +تصاویر
رقابت ۸۲ داوطلب تیم های امداد و نجات هلال احمر شهرستان های شمال آذربایجان غربی با عنوان مسابقات رفاقت مهر در چالدران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در حاشیه این رقابت ها در گفتگو با اروم نیوز، گفت: در این مسابقات تیم هایی از شهرستان های ماکو، خوی، شوط، پلدشت، چایپاره و چالدران رقابت های منطقه شمال استان را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سعید رهبر سوره افزود: ۵۰ نفر از دختران داوطلب کارهای امدادی و ۳۲ نفر از پسران در این رقابت حضور داشتند و به مدت ۲ روز آیتم های مختلف را انجام دادند.

,

وی اضافه کرد: این دوره از رقابت ها با شعار «جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی» در رشته های احیای قلبی و ریوی، ارزیابی مصدوم، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، اسکان اضطراری و حمل یکنفره و گروهی برگزار شد.

,

وی بیان کرد: ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی دربین اعضا درنقاط مختلف کشور و پرورش روحیه مشارکت جویی، مسئولیت پذیری، تعامل و همدلی در بین اعضا از اهداف این رقابت ها است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد و کار دسته جمعی و داوطلبانه، شناخت، رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های اعضا و ایجاد شخصیت متعادل با عنایت به علایق و نیازمندی های متفاوت اعضا در جهت اعتلای فرد و جامعه از دیگر اهداف این رقابت ها است.

,

رهبر سوره بیان کرد: این رقابت ها از عرصه های پرطرفدار و مورد توجه اعضای سازمان جوانان است که همه ساله با اهداف کمک به ارتقای توانمندی های علمی و امدادی اعضا و در راستای انجام فعالیت های امدادی و عام المنفعه، در قالب مسابقه برگزار می شود.

,

به گزارش اروم نیوز ، یک تیم پسر و یک تیم دختر به عنوان تیم های منتخب آذربایجان غربی به مسابقات کشوری انتخاب می شوند .

,

مرحله کشوری این رقابت ها در آبان سال جاری برگزار و مکان آن نیز به زودی اعلام می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه