اخبار داغ

اجرای مرحله نهایی رزمایش «امنیتی محرم» در منطقه کامیاران/ هدف رزمایش تثبیت امنیت کردستان است

اجرای مرحله نهایی رزمایش «امنیتی محرم» در منطقه کامیاران/ هدف رزمایش تثبیت امنیت کردستان است
مرحله نهایی رزمایش «محرم» در منطقه عمومی شاهو کامیاران آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم صبح امروز با رمز « یا ابا عبدالله الحسین » در ارتفاعات شاهو منطقه کامیاران آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,



به گفته مسؤولان سپاه بیت المقدس کردستان، پیام این رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و آرامش است و پیام آن برای دشمنان این است که رزمندگان و دلاورمردان با صلابت و اقتدار از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند و اجازه تعدی را به ضدانقلاب نمی دهند.

,
,
,

 

,

 پیشمرگان کرد مسلمان آماده مبارزه با عوامل ضد انقلاب هستند

,  پیشمرگان کرد مسلمان آماده مبارزه با عوامل ضد انقلاب هستند,  پیشمرگان کرد مسلمان آماده مبارزه با عوامل ضد انقلاب هستند,

 

,

سردار محمد تقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) در رابطه با این رزمایش گفته است: شهدای پیشمرگ کردستان با خون خود امنیت را به این مناطق هدیه داده اند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

,

 

,

وی گفته: پیشمرگان کرد مسلمان بصورت فعال برای مبارزه با عوامل ضد انقلاب حاضر و آماده هستند.

,

 

,

تثبیت امنیت کردستان هدف اصلی رزمایش امنیتی محرم

, تثبیت امنیت کردستان هدف اصلی رزمایش امنیتی محرم, تثبیت امنیت کردستان هدف اصلی رزمایش امنیتی محرم,

 

,

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز هدف اصلی رزمایش امنیتی محرم را تثبیت و تقویت امنیت پایدار در استان کردستان عنوان کرده است.

,

 

,

به گفته سردار رجبی تثبیت و تقویت امنیت پایدار مردمی جزو اولویت‌های سپاه کردستان و این رزمایش بوده و عنوان کرده: همه تحرکات دشمن را رصد و همه نوع آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان را پیش‌بینی می‌کنیم.

,

 

,

منطقه رزمایش امنیتی محرم  از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب است

, منطقه رزمایش امنیتی محرم  از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب است, منطقه رزمایش امنیتی محرم  از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب است,

 

,

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز در خصوص این رزمایش گفته: در این رزمایش امنیتی نیروهای عمل کننده آموزش های خود را در یک میدان واقعی تمرین کرده و همزمان مناطق مورد علاقه ضد انقلاب را نیز پاکسازی خواهند کرد.

,

 

,

او عنوان کرده: منطقه رزمایش از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب در گذشته بوده که با انجام رزمایش ها و عملیات های مقتدرانه سپاه در آن منطقه از لوث اشرار و ضدانقلاب پاک شد.

,

 

,

وی گفته؛ منطقه شاهو یک منطقه پیچیده جغرافیایی است که از 5،6 سال گذشته جاده‌ای در این منطقه احداث نشده بود و میدان تاخت و تاز عناصر ضد انقلاب بود اما اکنون از محور کوهسالان تا نزدیک‌های پایین‌تر از روانسر که به شاهو اختصاص دارد جاده‌کشی و احداث پاسگاه‌های مختلف برای حفظ امنیت ایجاد شده است؛ خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در استان کردستان حاکم است.

,

 

,

پاکپور افزود: رزمایش محرم 1 یکسال گذشته در منطقه اشنویه آذربایجان غربی برگزار شد و اکنون مرحله دوم آن با حضور لشکر بیت‌المقدس کردستان، نیروهای سپاه مریوان و سروآباد، یگان هوانیروز، یگان زرهی از تیپ امام زمان(عج) و بسیجیان بومی در گردان‌های مختلف برگزار شد.

,

 

,

به گفته سردار مرحله نخست این رزمایش با استفاده از ۷۰ درصد یگانهای قرارگاه حمزه سید الشهداء (علیه السلام) مستقر در کردستان قریب به یک هفته است که آغاز شده و امروز مرحله نهایی آن به انجام می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه