اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس:

تصویبFATF عواقب خوشایندی برای کشور ندارد/امیدواریم سرنوشت برجام تکرار نشود

تصویبFATF عواقب خوشایندی برای کشور ندارد/امیدواریم سرنوشت برجام تکرار نشود
کمالی پور گفت:با توجه به شرایط حساس کنونی کشور دست به خود تحریمی زده ایم که عواقب خوشایندی برای ما نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نائب  رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص اف ای تی اف گفت: صبحت های بسیار زیادی از ابتدای صبح در مجلس در این باره زده شد و در نهایت این موضوع با تفاوت آرای بسیار کمی به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی تأکید کرد: آنچه که ما استدلال داریم و آقایان مخالف آن هستند این است که با توجه به شرایط حساس کنونی کشور دست به خود تحریمی زده ایم که عواقب خوشایندی برای ما نخواهد داشت.

,

کمالی پور عنوان کرد: باید صبر کنیم که چه اتفاقی خواهد افتاد؛ اما این دیدگاه ما است که در شرایط حساس کشور که تحریم های همه جانبه علیه کشور و ملت ما شکل گرفته است حتی از جانب کشورهایی که ادعای دوستی با ما را دارند؛ پیوستن به کنوانسیونی که بیشتر جنبه الزمات مالی دارد نفعی برای کشور ما نخواهد داشت.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: علی رغم همه کش و قوس ها،اظهار نظرها،ابهامات و تهدیداتی که این کنوانسیون داشت؛ رأی بیشتری را آورد و توسط نمایندگان به تصویب رسید و امیدواریم که این تصویب آینده کشور را به مخاطره نندازد و به سرنوشت برجام دچار نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه