اخبار داغ

با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور صورت گرفت؛

بهره‌برداری از پروژه آسفالت معابر روستای کاهه خلیل آباد

بهره‌برداری از پروژه آسفالت معابر روستای کاهه خلیل آباد
با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستای کاهه از توابع شهرستان خلیل‌آباد با اعتبار 600 میلیون تومان و متراژ 13 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمود واحدیان پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه آسفالت روستای کاهه که با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی، برخی از مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم روستا برگزار شد اظهار داشت: پروژه طرح هادی روستای کاهه در سال 94 شروع شد و امروز زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستا با اعتبار 700 میلیون تومان و متراژ 13 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: آمادگی داشتیم که کار آسفالت معابر روستا را در سال گذشته انجام دهیم ولی به دلیل پروژه گاز رسانی که در حال اجرا بود آسفالت را به سال جاری موکول کردیم تا از آسفالت شکافی جلوگیری شود.

,

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه 14 هزار مترمربع زیر سازی و آسفالت در روستای کاهه انجام شده است، تصریح کرد: طرح هادی 100 درصد روستاهای شهرستان خلیل‌آباد تهیه شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه پروژه هادی روستای کاهه، جابوز و کاریزک در دست اجرا است، اذعان کرد: 1300 تن قیر رایگان در 3 سال گذشته توسط بنیاد مسکن تأمین شده است و در 15 روستا عملیات آسفالت با مشارکت دهیاری به اتمام رسیده است.

,

 

,

طرح هادی 11 روستای شهرستان خلیل‌آباد نیازمند بازنگری است

, طرح هادی 11 روستای شهرستان خلیل‌آباد نیازمند بازنگری است,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه توجه به بخش روستایی یکی از آرزوهای مردم شهرستان بود، اظهار داشت: در روستاهای بخش ششطراز و مرکزی نیازمند توجه بیشتر بود که با عنایت دولت، توجه به روستاها به خصوص توسعه متوازن آن بیشتر شد و اقدامات خوبی در این چند سال صورت گرفت.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: از سال 94 تا 96 با اختصاص 1328 تن قیر رایگان با ارزش یک 12 میلیارد ریال در 15 روستای شهرستان بیش از 120 هزار متر مربع آسفالت معابر انجام شده است.

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه اجرای طرح هادی را در 24 روستای شهرستان صورت گرفته است، تصریح کرد: بیش از 10 سال از تهیه طرح هادی یازده روستا می گذرد که نیازمند بازنگری است.

,

وی اذعان کرد: نهضت آسفالتی در سطح روستاهای شهرستان خلیل‌آباد شاهد بودیم که در ادامه این پروژه ها 74 هزار مترمربع توسط دهیاری ها صورت گرفته که نیازمند 600 تن قیر رایگان است.

,

شاکری در پایان عنوان کرد: اجرای 2 طرح هادی در روستاهای جابوز و کاهه صورت گرفته و طرح هادی روستای کاهه در دست اقدام است و برای تکمیل آن نیازمند توجه بیشتری به این روستاها هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه