اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله خبر داد؛

استان مرکزی پایلوت اجرای طرح «جهاد روشنایی» در کشور

استان مرکزی پایلوت اجرای طرح «جهاد روشنایی» در کشور
مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله از اجرای طرح «جهاد روشنایی» در استان مرکزی به عنوان پایلوت کشوری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی لطیفی مسئول بسیج مهندسین صنعت استان مرکزی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ با اشاره به اجرای طرح «جهاد روشنایی» در استان مرکزی گفت: این طرح با هدف توسعه نیروگاه‌های تولید برق خانگی با بهره‌گیری از پنل های خورشیدی، در مناطق کم برخوردار  اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در قالب این طرح در نظر داریم تا پایان سال 30 نیروگاه 5 کیلووات ساعت خورشیدی را که یک انرژی تجدیدپذیر است در سطح استان مرکزی نصب و راه‌اندازی خواهیم کرد تا از این طریق بخشی از انرژی مناطق محروم کشور را تأمین کنیم.

,

مسئول بسیج مهندسین صنعت استان مرکزی تصریح کرد: اجرای این طرح از امروز در استان مرکزی به عنوان استان پایلوت در کشور کلید خواهد خورد و در صورت موفقیت، سال آینده به عنوان یکی از بسیج مهندسین صنعت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

وی افزود: بسیج مهندسین صنعت ضمن انجام مباحث فنی این طرح کار شناسایی، نیازسنجی و معرفی افرادی که برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند را نیز برعهده دارد.

,

لطیفی با بیان اینکه تولید انرژی برق خانگی یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است، گفت: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر همانند انرژی خورشیدی یکی از ضروریات جامعه بشری است.

,

لطیفی خاطرنشان کرد: اعتبارات اجرای این طرح از سوی بانک‌های عامل مهر اقتصاد ایران و انصار و همچنین بسیج سازندگی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی تامین می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه