اخبار داغ

۵ قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل دستگیر شدند

۵ قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل دستگیر شدند
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۵ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در یک عملیات در اردبیل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سردار حسین عبدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل یک باند بزرگ واردکننده مواد مخدر به استان شناسایی و متلاشی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی بیان کرد: این باند مدتی بود تحت نظارت و مراقبت بود به طوری که براساس بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده اعضای باند به استان‌های جنوبی کشور مراجعه کرده و با خریداری مواد آن را به استان وارد می‌کردند که پس از شناسایی اقدام به انهدام این باند و دستگیری اعضای آن کردیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از شناسایی و کشف 150 کیلوگرم تریاک از این باند خبر داد و گفت: اعضای اصلی این باند که از استان‌های فارس و اردبیل هستند دستگیر و وسیله نقلیه مورد استفاده این باند که 2 دستگاه خودرو برای حمل مواد مخدر، توقیف شد.

,

سردار عبدی افزود: بررسی آمارها و شاخص‌ها در حوزه تامین امنیت و آرامش در سطح استان و مبارزه با مخلان نظم و امنیت در استان بیانگر تلاش و همت مضاعف این نیرو در استان بوده که انتظار می‌رود این تلاش‌ها ادامه داشته باشد.

,

وی با اخطار و هشدار جدی به سوداگران مرگ گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به صورت شبانه‌روزی با این افراد مبارزه کرده و مجازات‌های جدی در انتظار این افراد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه