اخبار داغ

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان کرمان:

اختصاص ۲۵۰۰ حلقه لاستیک برای کامیونهای استان کرمان

اختصاص ۲۵۰۰ حلقه لاستیک برای کامیونهای استان کرمان
حسینی نژاد گفت: ۲۵۰۰ حلقه لاستیک سهمیه ویژه برای کامیونها و اتوبوسهای استان کرمان اختصاص داده شده و هم اکنون نیز در چرخه توزیع قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛  مهدی حسینی نژاد رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان در جلسه هم اندیشی روسای ادارات صمت استان کرمان اظهار داشت:  امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم و هدف دشمن ایجاد نارضایتی در جامعه می باشد و لذا همه ما باید هوشیار باشیم و متحد تا دشمن نتواند به اهداف شوم و پلید خود برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : لذا بحث تامین لاستیک برای کامیون داران یکی ازبحرانها و مسائلی بوده که با مشارکت همه مسئولین اعم از، نمایندگان استان، سرپرست استانداری و مسئولین قضایی و دستگاههای نظارتی توانستیم این بحران لاستیک را در استان هدایت کنیم و سهمیه ویژه ای  به تعداد ۲  و ۵۰۰ حلقه لاستیک با پیگیری زیاد برای استان کرمان گرفتیم و هم اکنون در چرخه توزیع میباشدو سهمیه هر شهرستان مشخص و در اختیار نمایندگی های فروش قرار گرفته اند که امیدوارم با توزیع آنها بین کامیون داران کمبود این حوزه از بین برود.

,

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان افزود : استان کرمان روزانه به ۴۰۰ حلقه لاستیک نیاز دارد که ۱۰۰ حلقه آن را شرکت لاستیک بارز کرمان و ۱۰۷ حلقه آن را از سهمیه کشوری تامین می گردد و مابقی لاستیک مورد نیاز بایستی از طریق واردات و سایر موارد تامین شود.

,

حسینی نژاد بیان کرد: ما به دنبال آن هستیم که یک سهمیه ماندگارو ثابت برای استان کرمان بگیریم و شرکتهای بزرگی مانند گوهر ترابر زیرمجموعه شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در استان کرمان وجود دارند که پیشنهاد دادند لاستیک وارد کنند و علاوه بر تامین نیاز خودشان نیاز استان کرمان و سایر استانهای همجوار را تامین کنند و ماهم پیگیری کردیم و مکاتباتی را در این خصوص با وزارت صنعت، معدن وتجارت داشته ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه