اخبار داغ

دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی:

ارومیه مقام نخست کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی آذربایجان غربی را کسب کرد

ارومیه مقام نخست کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی آذربایجان غربی را کسب کرد
دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی استان با معرفی برترین‌های اوزان مختلف به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامل محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی بزرگسالان انتخابی آذربایجان غربی، اظهار داشت: این مسابقات در طول دو روز از پنج شنبه ۱۲ مهرماه تا جمعه ۱۳ مهرماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: ۶۸ فرنگی کار از ۸ شهرستان آذربایجان غربی در طول دو روز به رقابت با یکدیگر پرداختند که تیم شهرستان ارومیه در پایان توانست جایگاه نخست را از آن خود کند.
محمدزاده، تصریح کرد: پس از دو روز رقابت ورزشکاران ارومیه‌ای توانستند ۴ مدال طلا را از آن خود کنند همچنین امتیاز فنی عالی نیز از آن ارومیه شد.

,
,

وی، با اشاره به اسامی نفرات برتر این دوره از مسابقات تصریح کرد: امین مرادخانی از ارومیه در وزن ۵۵ کیلوگرم، علیرضا عبدی‌وش در وزن ۶۰ کیلوگرم از شهرستان نقده و هاتف اسماعیل زاده از پلدشت مقام برتر سه وزن نخست را از آن خود کردند.

,

دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی، تأکید کرد: مبین کریمی در وزن ۶۷ کیلوگرم از ارومیه، رضا مسافر در وزن ۷۲ کیلوگرم از نقده، امیر سعیدپور در وزن ۷۷ کیلوگرم از ارومیه و بهمن رکاب از نقده در ۸۲ کیلوگرم مقام نخست را به دست آوردند.

,

وی، بیان کرد: در سه وزن باقیمانده نیز رامین مهاجر از ارومیه در وزن ۸۷ کیلوگرم، ابراهیم تختا در وزن ۹۷ کیلوگرم از پلدشت و رزگار خدری در وزن ۱۳۰ کیلوگرم از شهرستان پیرانشهر عنوان نخست را کسب کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه