اخبار داغ

رفتار جالب نمایندگان موافق CFT با منتقدان/ از درج تصویر دستکاری شده تا حذف کامنت‌های اعتراضی!

رفتار جالب نمایندگان موافق CFT با منتقدان/ از درج تصویر دستکاری شده تا حذف کامنت‌های اعتراضی!
۲ تن از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس که موافق لایحه CFT بودند، در برابر انتقادات و اعتراضات تاب نیاورده و هرکدام به نحوی واکنش‌های جالبی در برابر منتقدان خود نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  روز گذشته و با وجود تمام اعتراضات و حاشیه‌های موجود در خصوص لایحه CFT ، نمایندگان این لایحه را تصویب کرده و به عنوان یکی از موارد مربوط به FATF در صدد اجرایی کردن آن برآمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

به دنبال این تصویب با وجود اعتراضات خارج از مجلس، شاهد برخی واکنش‌های نامتعارف و البته دور از شان نمایندگی از سوی رسانه‌های وابسته و نیز پیج اینستاگرامی نمایندگان موافق این طرح بودیم.

,

در ابتدای امر، یکی از کانال‌های تلگرامی وابسته به سید هادی بهادری نماینده اصلاح طلب و عضو لیست امید ارومیه، در اقدامی غیراخلاقی اقدام به انتشار تصویری از تجمع دانشجویان مقابل مجلس شورای اسلامی کرد که در آن ضمن انجام تغییرات فتوشاپی در نوشته پلاکاردهای دانشجویان، این جمع را بی‌سواد خطاب کرده بود!

,

, ,

این کانال پس از انتشار تصویر اصلی در رسانه‌های منتقد، نه تنها هیچ واکنشی نشان نداد بلکه نسبت به توهین به طیف انقلابی و معترضان مسیر خود را ادامه داد.

,

البته چنین اقدامی از سوی کانال‌های اصلاح طلب و حامی تعظیم در برابر غرب دارای سبقه طولانی بوده و در برابر هر اقدام جوانان انقلابی به دنبال نشان دادن ضعف‌های موجود هستند که این بار اقدامشان با شکست مواجه شد.

,

اما مورد دوم در این زمینه، مربوط به پیج اینستاگرامی روح‌الله حضرتپور نماینده جوان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بود که با انتشار پستی خوشحالی خود از تصویبCFT  را نشان داده بود.

,

پس از انتشار پست مربوط به تصویب لایحه، جوانان انقلابی ارومیه در کامنت‌هایی نسبت به دلایل تصویب و نیز جبهه‌گیری خاص این نماینده سوالاتی را ارائه کردند که ادمین پیج حضرتپور ناتوانی خود در مواجهه با انتقاد را نشان داده و تمام کامنت‌های ارسالی را از صفحه پاک کرد!

,

, ,

به دنبال این اقدام، تعداد دیگری از جوانان در کامنت‌هایی اعتراض خود نسبت به حذف کامنت‌های انتقادی را اعلام کردند که بار دیگر با اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای ادمین پیج اینستاگرامی حضرتپور مواجه شدند.

,

, ,

البته با وجود حذف کامنت‌ها، اعتراضات و انتقادات در پیج اینستاگرامی حضرتپور ادامه دار بود تا جایی که مسئول رسانه‌ای دفتر این نماینده در پستی تلگرامی و اینستاگرامی در رسانه خود، این اعتراضات را با عنوان «حمله دلواپسان» و «انتقام جویی» تلقی کرد! البته مشخص نیست چرا باید منتقدان یک نماینده جوان با عنوان انتقام‌جو از سوی رسانه‌های منتسب به مسئول رسانه‌ای وی خطاب قرار گیرند؟

,

, ,

هرچند نماینده جوان ارومیه در مجلس به پشتوانه حاشیه‌های موجود در دوران انتخابات توانسته به خانه ملت راه یابد و امروز اقدام وی در حذف کامنت‌های کاربران امری عادی جلوه می‌نماید، اما باید دید که واقعا این نماینده دلایل قانع کننده‌ای برای تصویب لایحه پرحاشیه داشته یا اینکه تنها دلیل این کار خشنودی افراد خاص اطراف وی و نیز نگاه به آینده روشنِ پس از نمایندگی بوده است؟!

,

در مورد اقدام کانال منتسب به نماینده اصلاح طلب نمی‌توان خُرده گرفت چراکه چنین اقداماتی از جانب طیف آن‌ها عادی بوده و چندان اهمیتی ندارد ولی باید این نکته در خصوص اقدام نماینده جوان که خود را به‌وسیله حمایت‌های جبهه انقلاب و نیز با پشتوانه نفرات خاص به مجلس رسانده روشن شود که چرا و با چه دلیلی چنین رفتاری با منتقدان دارد و جایگاه پاسخگویی به مطالبات مردم در نزد این نماینده کجا است؟!

,

امیدواریم روح‌الله حضرتپور که فردی فراری از خبرنگاران بوده و ترجیح می‌دهد که نفرات دیگری از دفترش ارتباط با خبرنگاران را انجام دهند پاسخ روشن و قانع کننده‌ای برای چنین رفتاری داشته باشد تا شاید این شرایط برای وی ادامه‌دار باشد…

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه