اخبار داغ

دانش آموزان بلاتکلیف روستای " زیرکل " چاروسا همچنان معلم ندارند/چشم انتظاری دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی پس از 16 روز

دانش آموزان بلاتکلیف روستای " زیرکل " چاروسا همچنان معلم ندارند/چشم انتظاری دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی پس از 16 روز
کلاس های درس در همه جای ایران دایر است اما قضیه در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد کمی متفاوت است و دناش آموزان مدرسه ابتدایی روستای " زیرکل " بخش چاروسای شهرستان کهگیلویه همچنان بدون معلم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در حالی شانزدهمین روز از مهر ماه را سپری می کنیم که فصل بازگشایی مدارس از چند روز قبل از راه رسید و دانش آموزان سراسر کشور در کلاس های درس حاضر شدند تا سال جدید تحصیلی را آغاز کرده باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

کلاس های درس در همه جای ایران دایر است اما قضیه در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد کمی متفاوت است و دناش آموزان مدرسه ابتدایی روستای " زیرکل " بخش چاروسای شهرستان کهگیلویه همچنان بدون معلم هستند و این ماجرا تا امروز نیز ادامه داشته است که یکی از والدین دانش آموزان طی تماس تلفنی با این پایگاه خبری خواستار پیگیری این موضوع شد.

,

 

,

 

,

وی در گفتگو با صبح زاگرس گفت: سال گذشته روستای زرکل بخش چاروسا معلمی داشت که یک سری مشکلاتی با دانش اموزان داشت ما نیز گزارشی در روز اول مهر به آموزش و پرورش قلعه رئیسی ارائه دادیم که درخواست جایگزین معلم جدیدی را داشتیم.

, صبح زاگرس,

 

,

این فرد در ادامه گفت: امروز 16 مهر است و هنوز هیچ معلمی به این روستا نیامده است دانش اموزان هم بلاتکلیف هستند و صبح به مدرسه می روند و بدون برگزاری هیچ کلاسی به خانه بر می گردند، البته مدیر مدرسه کار تدریس پایه های سوم و ششم را انجام می دهد اما 13 دانش آموز سایر پایه ها همچنان بلاتکلیف هستند.

,

 

,

وی افزود: چندین بار به اموزش و پرورش نامه نوشتیم، از طرف شورای روستای احمدسالار و زیرکل و اولیای دانش آموزان نامه نوشتیم که اگر کاری نمی کنند حداقل همان معلم را بیاورند که این گزارش را هم هفته گذشته به آموزش و پرورش بردیم اما همچنان هیچ نتیجه ای نگرفتیم.

,

 

,

با این اوصاف بهتر است آموزش و پرورش شهرستان هر چه سریعتر راه چاره ای برای دانش آموزان این مدرسه پیدا کنند تا بیشترین از این متضرر نشوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه