اخبار داغ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان خبر داد؛

یادگیری بیش از ۴۱۰۰ دانشجو از آموزش های فنی و حرفه ای

یادگیری بیش از ۴۱۰۰ دانشجو از آموزش های فنی و حرفه ای
جهانگیری با اشاره به آمار بالای بیکاری بین فارغ التحصیلان بیکار گفت : طی ۱۰ سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان آموزش های فنی وحرفه ای را فرا گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در جلسه هم اندیشی توسعه آموزش های مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آمار بالای بیکاری بین فارغ التحصیلان بیکار بر لزوم مهارت آموزی دانشجویان تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی به وجود پنج هزاراستاندارد آموزشی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشاره کرد و گفت: طرح تکاپو با هدف ایجاد اشتغال پایدار، توسعه مشاغل خانگی و بومی هرمنطقه و ارتقای معیشت افراد در وزارت کار پیگیری می شود.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان نیز گفت: با همکاری دانشگاه، مرکز جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای(ASD) به مرکز ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان(SCD) ارتقا می یابد. مجید  ملامحمدی افزود: از سال ۸۸ تاکنون چهار هزار و ۱۰۲ نفر از دانشجویان این دانشگاه در این مرکز در ۶۴ رشته آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند.

,

حمدالله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان هم مهمترین هدف و آرزوی خود را مهارت آموزی دانشجویان دانشگاه دانست و بر لزوم انعقاد هر چه سریعتر تفاهم نامه تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه