اخبار داغ

کشف انبار احتکار به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در تکاب

کشف انبار احتکار به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در تکاب
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: طی سه روز گذشته دو انبار احتکاری در تکاب به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  حسین امینی با اعلام این خبر گفت: یکی از انبارهای کشف شده به ارزش ۱۵۰میلیون ریال و دیگری به ارزش ۴۰۰میلیون ریال بودکه این اقدامات با  همکاری ماموران انتظامی و اتاق اصناف و با حضور قاضی تعزیرات حکومتی کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: یکی از انبارهای احتکاری شامل  ۹۶ حلب شانزده کیلویی و ۳۶ حلب چهار کیلویی روغن نباتی و ۴۷ کارتن پودر شوینده است که فرد محتکر که جزو صنف خواروبار فروشان نیز نیست با سو استفاده، به خرید و احتکار این میزان کالا در منزل مسکونی خود اقدام کرده بود که پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۴ این محموله احتکاری کشف و توقیف شد.

,

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب اظهار داشت: دومین انبار احتکاری کشف شده نیز شامل ۴ تن روغن نباتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بود که از منزل مسکونی یک فروشنده خواروبارفروشی در این شهرستان زمانی که فرد محتکر کالای احتکاری را بار کرده و قصد داشت به یکی از شهر های همجوار منتقل کند ،کشف و ضبط شد.

,

به گفته امینی در هفته های گذشته روند بازرسی از واحدهای صنفی و فروشندگان خواروبار و مواد غذایی تشدید شده و بازرسی روزانه تعزیرات حکومتی با همکاری اتاق اصناف در سطح شهر تکاب انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه