اخبار داغ

سرپرست دادسرای قزوین خبر داد؛

حکم اعدام در انتظار متعرضان به کامیون‌داران/ ۱۷ نفر در استان دستگیر شدند

حکم اعدام در انتظار متعرضان به کامیون‌داران/ ۱۷ نفر در استان دستگیر شدند
سرپرست دادسرای قزوین گفت: ما برحسب وظیفه اشد مجازات را برای آنها تقاضا خواهیم کرد و اگر محاربه آنها محرز شود احکام سنگینی همچون اعدام در انتظار آنها خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام محسن کرمی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در کمیسیون جرائم خاص استان که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات صنفی در امور حمل و نقل وجود دارد و راه حل این مشکلات باید به صورت قانونی پیگیری شود و با اعتصاب و اقداماتی از این دست به نتیجه نخواهند رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی در ادامه افزود: مشکلات اصناف باید از طریق صنف مربوطه و در مسیر قانونی و اداری درست به مسئولان منعکس شود تا اقدامات مقتضی نسبت به حل آنها صورت پذیرد. 

سرپرست دادسرای قزوین ابراز کرد: دستگاه قضایی با توجه به وظایف قانونی و ذاتی خود در مقابل اعمال خلاف دغدغه‌های صنفی رفتار متناسب خواهد داشت زیرا در حال حاضر برخی به دنبال ایجاد ناامنی و متوقف کردن چرخه حمل‌ونقل هستند. 

وی تصریح کرد: متاسفانه در هفته‌های اخیر شاهد تعرض برخی اشخاص به کامیون‌داران در محورهای استان بودیم که با هوشیاری دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان این اشخاص که 17 نفر هستند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شده اند. 

این مقام قضایی استان بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده مشاهده کردیم که برخی از این دستگیرشدگان مطالبات صنفی ندارند و برخی نیز صاحب کامیون و یا راننده وسایل نقلیه نیستند بلکه افرادی هستند که با تحریک دیگران می‌خواهند اوضاع را متشنج جلوه دهند و امنیت جاده ها را مختل کنند. 

وی اظهار کرد: پرونده این اشخاص در مرحله مقدماتی است و پس از تکمیل پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارسال خواهد شد و ما بر حسب وظیفه اشد مجازات را برای آنها تقاضا خواهیم کرد و اگر محاربه آنها محرز شود احکام سنگینی همچون اعدام در انتظار آنها خواهد بود. 

برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با متعرضان به کامیون‌داران
سرپرست دادسرای قزوین تاکید کرد: بخش زیادی از این اتفاقات جنگ روانی برای اخلال در امنیت کشور است و واقعیت خارجی ندارد که باید در این خصوص هم اصناف و هم مردم هوشیار باشند. 

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون وضعیت حمل‌ونقل استان در آرامش است، افزود: این اطمینان را می‌دهیم که با حضور مراجع انتظامی و امنیتی مشکلی در جاده های استان وجود نخواهد شد و امنیت در محور های مواصلاتی استان به طور کامل برقرار است. 

این مسئول تاکید کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته حجم زیادی لاستیک از بنادر به مقصد شهرها بارگیری شده و در حال ارسال است و باید در خصوص سهمیه توزیع لاستیک در استان نیز تدابیری مشخصی اندیشیده شود تا کامیون‌داران بتوانند نیاز خود را از مغازه‌ها تهیه کنند. 

کرمی هشدار داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با افرادی که امنیت رانندگان را بر هم می‌زنند و همچنین با افرادی که بخواهند سوءاستفاده و ناامنی ایجاد کنند برخورد خواهد کرد.

وی در پایان گفت: امنیت مسئله‌ای نیست که بخواهیم مسامحه کنیم و مراجع انتظامی و امنیتی با هوشیاری کامل این تحرکات را رصد خواهند کرد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه