اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

امنیت اجتماعی دغدغه همه مسئولان است/باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم

امنیت اجتماعی دغدغه همه مسئولان است/باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم
فرماندار میاندوآب گفت: امنیت اجتماعی یکی از دغدغه های همه ما است و باید با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در جلسه ارتقا امنیت اجتماعی در فرمانداری میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: امنیت اجتماعی یکی از دغدغه های همه ما است و در این راستا کارگروه های مختلف تشکیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه در نظام اسلامی همه در یک سنگر و برای یک هدف کار می کنیم، افزود:باید با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.

,

وی با اشاره به اینکه هر اداره ای باید به وظایف خود در راستای ارتقای امنیت اجتماعی عمل کند، گفت: امنیت و عدالت مهم ترین دغدغه ما است و مشکلا را باید شناسایی و راهکارهای عملی برای کاهش آن ارائه شود.

,

امیری با بیان اینکه آسیب های اجتماعی می تواند شاخص های امنیت اجتماعی را تحت تاثیر قرار دهند، تصریح کرد: باید به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت کرده و در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.

,

فرماندار میاندوآب به فضای مجازی و ارتباط آن با امنیت اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را در جامعه برای مقابله با آسیب های اجتماعی، فرهنگ سازی کنیم و در این رابطه پلیس فتا نیز امنیت را در فضای مجازی حاکم می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه