اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان:

پسماندهای شهری و روستایی تاکستان ساماندهی می‌شود

پسماندهای شهری و روستایی تاکستان ساماندهی می‌شود
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: شهرداری‌ها مکلف شدند تا نسبت به معرفی جایگاه نخاله‌های ساختمانی با کسب نظز محیط زیست اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جلسه کارگروه پسماند شهرستان تاکستان امروز(دوشنبه) با حضور فرماندار و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


محمد جلیلوند اظهار کرد: در جلسه کارگروه پسماند بر ساماندهی پسماندهای شهری و روستایی در تمام نقاط شهرستان تاکستان تآکید شد و مقرر شد تا پایان سال همه این پسماندها به جایگاه پسماند متمرکز محمدآباد انتقال یابد. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان افزود: همچنین مصوب شد تمامی نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده در حاشیه جاده‌ها و کمربندی‌های شهرها با مشارکت شهرداری‌ها و اداره راه و شهرسازی پاکسازی شود و این کار به صورت مستمر در هفته یکبار انجام گیرد. 

وی ابراز کرد: شهرداری‌ها مکلف شدند تا نسبت به معرفی جایگاه نخاله‌های ساختمانی با کسب نظز محیط زیست اقدام کنند. 

جلیلوند تصریح کرد: از دیگر مصوبات این نشست اقدام مشترک اداره محیط زیست و شبکه بهداشت جهت بازدید مطب‌ها و درمانگاه‌ها و تصمیم گیری در خصوص انتقال پسماندهای پزشکی و عفونی به مراکز مجاز بود. 

این مسئول در پایان گفت: از شهرداری‌ها خواسته شد از طریق تلویزیون‌های شهری و استفاده از بیلبوردهای شهری نسبت به تنویر افکار عمومی در راستای تبیین اهمیت و نقش محیط زیست در ارتقای سلامت جامعه اقدام کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه