اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در خلیل آباد

افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در خلیل آباد
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد گفت: کشفیات انواع مواد مخدر در یک سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است و بیشترین افزایش نیز در شش ماهه اول سال 97 رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ولی الله غلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه پلیس مقتدر امین مردم شعار محوری هفته ناجا در سال 97 است، اظهار داشت: امانت داری و اقتدار در شعار هفته ناجا به چشم می خورد که از ویژگی ها و خصوصیات پلیس جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

تأمین حفظ امنیت در جامعه از وظایف پلیس است

, تأمین حفظ امنیت در جامعه از وظایف پلیس است,

وی با بیان اینکه وجود یک پلیس مقتدر و قدرتمند باعث می شود که بتواند امنیت مردم که امانتی است که به دست نهادهای امنیتی سپرده شده است را حفظ کند، خاطرنشان کرد: امانت داری و اقتدار از هر مسلمانی انتظار می رود ولی از پلیس و نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران این انتظار بیشتر است.

,

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه تأمین حفظ امنیت در جامعه از وظایف پلیس است، تصریح کرد: پلیس باید با مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه و افراد صالح جامعه یار مهربان باشد ولی در برابر قانون شکنان و هنجارشکنان پنجه ای فولادین داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه تعامل خوبی با بسیج داریم و در مناسبت های مختلف و تأمین امنیت از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده می شود، اذعان کرد: پلیس شهرستان خلیل‌آباد سعی کرده با اجرای طرح های محله محور و پاک‌سازی پاتوق های تجمع قانون شکنان با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری مردم، فضا را برای متخلفان و مجرمان نا امن کند و رضایت نسبی مردم را به دنبال داشته باشد.

,

 

,

اجرای موفق طرح های پیشگیری از جرائم در شهرستان خلیل‌آباد

, اجرای موفق طرح های پیشگیری از جرائم در شهرستان خلیل‌آباد,

غلامی با بیان اینکه پلیس حضور مداوم و خوبی در جمع مردم دارد و سعی کرده شکاف بین پلیس و مردم از بین برود و این باعث جلب اعتماد بیشتر مردم شده است، عنوان کرد: طرح های خوبی در پیشگیری از جرائم و سرقت ها به خصوص سرقت های محصولات باغی و زراعی در سطح شهرستان اجرا شد.

,

وی با تأکید بر اینکه با توجه به بازگشایی مدارس طرح های ترافیکی و امنیتی در سطح شهرستان انجام می شود، تشریح کرد: گشت محسوس و نامحسوس به منظور تأمین امنیت بازار و مبارزه با محتکران و اخلال گران نظام اقتصادی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای سریع و به موقع دستورات قضایی را در دستور کار ستاد انتظامی شهرستان قرار دارد، تأکید کرد: تعامل با دهیاران، شهرداران و حضور مداوم و مستمر در سطح مدارس و برگزاری کارگاه های آموزشی نیز از دیگر فعالیت های پلیس در حوزه پیشگیری است.

,

 

,

افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در یک سال اخیر

, افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در یک سال اخیر,

وی با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل‌آباد طی مهرماه 96 تا مهرماه 97، بیان کرد: کشفیات انواع مواد مخدر در یک سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است و بیشترین افزایش نیز در شش ماهه اول سال 97 رخ داده است.

,

غلامی با بیان اینکه پلیس فتا در ستاد انتظامی شهرستان خلیل‌آباد راه اندازی شده و رصد دائمی در بحث فضای مجازی و سایبر دارد و اگر مشکلی در این زمینه باشد رسیدگی می کند، ابراز کرد: سه هزار خبر فوریتی به مجموعه انتظامی صادر شده و اکثر این اخبار منجر به مأموریت های پلیسی شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه جرائم علیه افراد و نزاع و درگیری نیز بیشترین فراوانی پرونده ها را در انتظامی شهرستان دارد، اظهار کرد: در حوزه پیشگیری از سرقت و جرائم بالغ بر هزار گشت های تخصصی انجام شده و بالغ بر سه هزار و دویست گشت به صورت محسوس و غیر محسوس انجام شده است.

,

 

,

کشف 80 درصدی سرقت های انجام شده طی یک سال گذشته

, کشف 80 درصدی سرقت های انجام شده طی یک سال گذشته,

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با اشاره به اینکه از کل سرقت هایی که در حوزه استحفاظی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد رخ داده هشتاد درصد آن‌ها منجر به کشف شده است، تصریح کرد: کاهش پنجاه درصدی فوتی ها در تصادفات را طی یک سال گذشته شاهد بودیم که با اصلاح محور خلیل‌آباد به بردسکن باعث کاهش تصادفات برون شهری در این محور می شود.

,

وی با تأکید بر اینکه در هفته ناجا همه روزه از ساعت 14 تا 16 در حوزه اعزام، پزشکی، کفالت، تحصیلی و خروج از کشور خدمات مضاعفی ارائه می شود، اذعان کرد: قبض جریمه هایی که دو برابر شده است در هفته ناجا با مبلغ اولیه محاسبه می شود و خودروها و موتور سیکلت هایی که بالای یک سال توقیف هستند با 50 درصد تخفیف و موتورسیکلت های توقیفی زیر یک سال با 30 درصد تخفیف ترخیص می شوند.

,

غلامی همچنین در ادامه عنوان کرد: دفاتر پلیس +10 و مرکز تعویض پلاک در هفته ناجا تا ساعت 17 ارائه خدمات می نمایند و گزینش ناجا در این هفته با مدرک دیپلم و کارشناسی در مقاطع درجه داری و افسری با شرایط ویژه ای استخدام کند که داوطلبین می توانند به سایت گزینش ناجا مراجعه کنند.

,

 

,

پلیس با رصد فضای مجازی و حقیقی هرگونه فرصتی را از دشمنان سلب می کند

, پلیس با رصد فضای مجازی و حقیقی هرگونه فرصتی را از دشمنان سلب می کند,

وی افزود: علی رغم تمام مشکلات و تهدیداتی که از جانب دشمنان خارج کشور و مزدوران آن‌ها در داخل کشور وجود دارد پلیس با هوشیاری تمام توانسته با همکاری سایر نهادهای امنیتی و نظامی و با همراهی مردم با رصد فضای حقیقی و مجازی هرگونه فرصتی را از دشمنان سلب کند.

,

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد ادامه داد: پلیس با رصد فضای حقیقی و مجازی هر تهدیدی را در نطفه خفه می کند و در راه امنیت و آسایش و توسعه همه‌جانبه کشور و ارتقاء احساس امنیت به عنوان سرباز ولایت آماده نثار جان است.

,

وی در پایان با اشاره به اولویت های ناجا در سال 97، خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی با تأکید بر پیشگیری و مدیریت بحران های اجتماعی، ارتقاء توان و آمادگی عملیاتی در حوزه های مختلف مأموریتی، ارتقاء کمی و کیفی و تحول اساسی در مأموریت های کلانتری و پاسگاه ها، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری انتظامی و مقابله با جرائم و آسیب های اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی با تأکید بر مفاسد اخلاقی، کاهش تلفات جاده ای و تعیین سایر دستگاه ها در تصادفات و تشدید با عرضه و توزیع مواد مخدر از جمله اولویت های اساسی ناجا در سال 97 است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه