اخبار داغ

رئیس بهزیستی خلیل آباد خبر داد؛

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۲۲ روستا مهد خلیل آباد

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۲۲ روستا مهد خلیل آباد
رئیس بهزیستی خلیل آباد با بیان اینکه اجرای طرح یک وعده غذای گرم برای 940 کودک در 22 روستا مهد آغاز شد، گفت: در سال گذشته مبلغ 246 میلیون و 448 هزار تومان اعتبار ویژه طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدها هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسین اسماعیلی پیش از ظهر امروز در حاشیه نواختن زنگ آغاز طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز هفته ملی کودک و روز ملی روستا و عشایر زنگ اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای شهرستان با حضور بخشدار مرکزی در مهد شکوفه های روستای دهنو به صدا در آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی تلاش بهزیستی توانمندسازی کودکان زیر ۶ سال خانواده‌های محروم در مناطق روستایی است، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح یک وعده غذای گرم پیشگیری کردن سوء تغذیه کودکان، جذب بیشتر کودکان در مهدهای روستایی و حاشیه مهد ها، آموزش تغذیه مناسب و سالم می باشد.

,

رئیس بهزیستی خلیل آباد با بیان اینکه سال‌های آغازین زندگی کودک، یکی از مهم ترین و حساس ترین دوره های رشد کودکان به شمار می آید، تصریح کرد: این طرح که از امروز به مدت 120 روز در 22 مهد کودک روستایی خلیل آباد با همکاری و نظارت مرکز بهداشت و درمان شهرستان اجرا می شود.

,

وی با تأکید بر اینکه در سال 97 تعداد کودکان مشمول این طرح (روستا مهدها و مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر) تعداد 940 کودک می باشد، اذعان کرد: به ازای هر کودک مبلغ 22 هزار ریال به مهدکودک‌ها پرداخت می شود.

,

اسماعیلی همچنین در پایان عنوان کرد: در سال گذشته مبلغ 246 میلیون و 448 هزار تومان اعتبار برای اجرای 120 روز طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای خلیل آباد پرداخت شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه