اخبار داغ

گزارش تصویری/

روزهای سخت تولیدی پوشاک برادران پ/تصاویر

روزهای سخت تولیدی پوشاک برادران پ/تصاویر
تولید پوشاک ایرانی، برخلاف تصور برخی که این کار را ساده و ارزان تلقی می‎کنند، امری پیچیده و پرمخاطره است. موفقیت در تولید البسه در هر رده سنی در داخل کشور مستلزم رعایت اصول و ظرافت‎های خاصی بوده که بی‎توجهی به آنها موجب شکست‎های زیان‎باری خواهد بود، همانطور که بسیاری از واحدهای تولید پوشاک داخلی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در پی افزایش نرخ ارز، گران شدن پارچه و سایر مواد اولیه، قطعات و سایر هزینه‎ها، رو به تعطیلی کشیده شده و یا در آستانه تعطیلی قرار دارند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تولید پوشاک ایرانی، برخلاف تصور برخی که این کار را ساده و ارزان تلقی می‎کنند، امری پیچیده و پرمخاطره است. موفقیت در تولید البسه در هر رده سنی در داخل کشور مستلزم رعایت اصول و ظرافت‎های خاصی بوده که بی‎توجهی به آنها موجب شکست‎های زیان‎باری خواهد بود، همانطور که بسیاری از واحدهای تولید پوشاک داخلی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در پی افزایش نرخ ارز، گران شدن پارچه و سایر مواد اولیه، قطعات و سایر هزینه‎ها، رو به تعطیلی کشیده شده و یا در آستانه تعطیلی قرار دارند.
پوریا و پیمان پاکان دو برادر جوان تهرانی از جمله کسانی هستند که در سال‎های اخیر با سرمایه حدود ده میلیون تومان، بدون هیچ‎گونه حمایتی دست به ایجاد یک کارگاه 50 متری تولید البسه کودک و نوزاد زدند. پوریا با مسئولیت تولید، پیمان با مسئولیت فروش و پدرشان مرتضی پاکان به عنوان حامی معنوی و ناظر بر حسن تولید، کم کم کار را گسترش داده و در حال حاضر با حدود 40 خیاط و کارگر در بخش‎های مختلف تولید و فروش، داشتن کارگاه 400 متری تولید و یک فروشگاه در یکی از خیابان‎های تهران مشغول به تولید لباس ایرانی هستند.
برادران پاکان در تابستان امسال به دلیل قطعی‎ برق در ساعاتی از روز، هفته‎ای بالغ بر دو میلیون تومان متضرر شده و در روزهای بالا رفتن قیمت ارز و طلا، فروشندگان پارچه و مواد اولیه از ارائه جنس به تولیدی آنها خودداری کرده، قطعات دستگاه‎ها کمیاب و یا بسیار گران شد و با وجود کاهش شدید قدرت خرید مردم و کسادی بازار پوشاک، اما با تمهیداتی از تعطیلی این واحد صنفی پوشاک تولید ملی تاکنون جلوگیری شده است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

, , , , , , , , ,

, , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه